What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Bandai Namco announces Mario Kart Arcade GP DX

beau

Pattern Reader
Joined
Apr 24, 2010
Messages
2,003
Reaction score
0
The rumour was launched since January 25, it has now been confirmed by Bandai Namco: there will be a Mario Kart Arcade GP 3! It will be named Mario Kart Arcade Grand Prix DX and a new logo was created for the occasion. The release is scheduled for this Summer and a first version of the game will be presented during the JAEPO show. Two new game modes will be added: the Ghost Battle Mode, an online mode where you can play against ghosts of other players and a Team Co-Op mode in which two players team up against the CPU. They can even merge their kart, a player drives and the other uses the attacks. 10 redesigned races are announced and 100 objects are already available. Updates will added new ones on the future. As a new character, Bandai Namco announced Don Chan, one of the two drummers of Taiko no Tatsujin, a course will have a Taiko No Tatsujin theme. Flying karts and diving karts will also be part of the game.
mkarcade3_zps272ee957.jpg

mkarcade4_zps7059337a.jpg


hier nog een link met screens
http://games.blog.nl/algemeen/2013/02/0 ... ngekondigd
 
Wil nog steeds een keer Mario Kart GP spelen. Weet wel dat de eerste 2 op de Wii te spelen zijn met een loader...
 
Ik zelf heb in de arcade,s in spanje gespeeld
Mario kart op de triforce die was al top
 
beau":7nfn348q said:
Ik zelf heb in de arcade,s in spanje gespeeld
Mario kart op de triforce die was al top

Lucky :) Ik vind Mario Kart sowieso relaxed.... persoonlijke favoriet Double Dash!
 
Ja zeker ze hadden 2 naast elkaar. Staan
Coole game
 
Ik heb em in Thailand gespeeld vorig jaar in Bangkok. Arcade in één of andere gigantische shopping mall was dat. Errug cool!
 
Holy shit :) Wist ik niet.
Dat moet ik even uitzoeken, lijkt me ook mooi projectje voor mijn stoffige Wii (hebben nu een Wii U).

DLX":skaoymf5 said:
Wil nog steeds een keer Mario Kart GP spelen. Weet wel dat de eerste 2 op de Wii te spelen zijn met een loader...
 
Back
Top