Ik probeer nu al uren een backup te maken van een harde schijf uit een Lindbergh PCB (Afterburner Climax).
Ik heb de originele DVD niet, en wil graaaaag een backup hebben van de software.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb tools als HDClone en Paragon DriveBackup geprobeerd, maar niks.
Twee mogelijkheden: de drive is stuk (argh), of de beveiliging is zo slim ingeregeld dat een simpele sector-by-sector kopie van een HD niet zomaar te maken is..?
Help!
:shock:
Ik heb de originele DVD niet, en wil graaaaag een backup hebben van de software.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb tools als HDClone en Paragon DriveBackup geprobeerd, maar niks.
Twee mogelijkheden: de drive is stuk (argh), of de beveiliging is zo slim ingeregeld dat een simpele sector-by-sector kopie van een HD niet zomaar te maken is..?
Help!
:shock: