Ik heb sinds kort een atomiswave incl wat games
Krijg deze niet goed afgsteld het blijft een wazig beeld
Rgb op de monitor geprobeerd ...geen resulstaat
Heb de dipswitch op off staan dus dat is goed
Heb hem via vga geprobeerd ...dan is het beeld goed
Mijn monitor lijkt het niet aan te kunnen
Terwel mijn 4 slots neo geo prima werkt
Krijg deze niet goed afgsteld het blijft een wazig beeld
Rgb op de monitor geprobeerd ...geen resulstaat
Heb de dipswitch op off staan dus dat is goed
Heb hem via vga geprobeerd ...dan is het beeld goed
Mijn monitor lijkt het niet aan te kunnen
Terwel mijn 4 slots neo geo prima werkt