What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's *figure's/statue's*

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Om de boel een beetje overzichtelijk te houden post ik hier mijn figures/statues die ik binnen krijg.

Wat ik inmiddels al een beetje heb
img1224wr1.jpg

img1225cy4.jpg

img1226wa1.jpg

img1227ar7.jpg

img1228ec6.jpg

Vandaag binnen:
Sengoku Blade Sengoku Ace Episode II 1/7 Scale Pre-Painted PVC Figure: Koyori
img1209jn3.jpg
[/img]

uh...wat kun je hier nog op zeggen...
fantastische verzameling al...Poison vind ik persoonlijk nog de mooiste!

Mooie dingen, ik zal ook eens pics gaan maken binnenkort zoals jij dat hebt gedaan. Ik mis alleen de wat grotere statues van Halo, Guilty Gear, Street Fighter (Ken, Ryu, Akuma), maar wellicht een mooie nieuwe stap?

En ook vliegtuigjes zie ik. Wat een hel om dat allemaal stofvrij te houden! Wel een mooie collectie hoor! :)

goatboy":w601doww said:
En ook vliegtuigjes zie ik. Wat een hel om dat allemaal stofvrij te houden! Wel een mooie collectie hoor! :)
Stofvrij houden valt wel mee hoor :)
Maar een kleine vitrine kastje zou geen luxe zijn nu het aardig uit de hand begint te lopen.

En kinderen vinden het ook heel erg leuk om dit soort dingen te re-organiseren. :)

goatboy":394uqhu6 said:
En kinderen vinden het ook heel erg leuk om dit soort dingen te re-organiseren. :)
En dat mogen ze nu net niet! :twisted:
Bedoel een traphekje is zo geplaatst :)

:D Een traphekje heb ik ook al. Achter slot en grendel werkt het best.

Hij is het toch zeker wel waard Ken :) , dus toch maar deze kleine rakker gekocht.Vraag me af wanneer nu eindelijk eens die grote Sonic statue uit komt.
img2453.jpg

img2455o.jpg

Tails en Knuckles maar niet genomen, niet mijn ding.

Sonic rules!

Back