What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

addict's Entertainment Yard

addict

Cabinet Dweller
Vandaag m'n 2e arcadekast binnengekregen van killercabs.com :o

img4647tm9.jpg

img4650qc4.jpg

img4655po8.jpg

Alleen voegt ie zelf credits toe om de zoveel seconden :? :?:

Later meer pics van m'n arcade/game room.

Omdat Taito's Egret 2 gewoon de ultime kast is 8)
nah, astro city is ook goed hoor ;) Alleen vind ik 2 dezelfde kasten naast elkaar mooier.

EUR 1270,- incl. verzendkosten. Er zit geen mobo bij.
De eerste kast had voor ongeveer EUR 800,- incl. verzendkosten bij arcaderick gekocht. Scheelt nogal wat, maarja waar zou ik hem anders moeten kopen.

tering zeg dat is duur. en dan te bedenken dat die amerikaanse mofo's een gloednieuwe kast voor 500 dollar krijgen, 1/4 ofzo. eikels.

addict":11l6qb9b said:
EUR 1270,- incl. verzendkosten. Er zit geen mobo bij.
De eerste kast had voor ongeveer EUR 800,- incl. verzendkosten bij arcaderick gekocht. Scheelt nogal wat, maarja waar zou ik hem anders moeten kopen.

Dus deze Egrets zijn minder duur dan een Naomi cab?

voor mij een goede reden, stel je voor als het er 4 zijn :twisted:

bij coinop heben ze van die versus city kasten vond ik ook wel erg dick uitzien, tegenoverelkaar vechten klinkt wel cool.

Eén van m'n nieuwste aanwinsten:

img4870zy1.jpg

Helaas ziet ie er in het echt minder mooi uit, best veel kreukels.

Nog wat pics van de rest van m'n kamer:

img4864cb3.jpg

img4865gj6.jpg

img4860jt5.jpg

img4866zf4.jpg

vette poster addict! daioujou is samen met adk's ninja masters één van mijn favo posters die er zijn.

Back