A
Anonymous
Guest
Komt zonder voeding en nog helemaal niet over nagedacht eigenlijk. Goed dat meerdere mensen op dit forum dit board kopen. Wel handig in geval van troubleshooting. Alhoewel ik jou geen troubles meer gun trouwens. 
Neem aan dat dit board op een standaard atx voeding loopt via een molex stekker? Hij had het over een 4 pin "P4" connector.
Neem aan dat dit board op een standaard atx voeding loopt via een molex stekker? Hij had het over een 4 pin "P4" connector.