What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. S913

    J-pac aansluiten + power Supply?

    Zag dat mijn oude topic gekicked was, maar dat je onderhand ook al een nieuw topic had (sorry, druk op werk en met vakantie, dus lees al een tijdje niet meer regelmatig mee), maar nog even mijn 2 cents (al is die al een paar keer langsgekomen): Ik heb helemaal niets gedaan met power of wat dan...
  2. S913

    Grappige plaatjes topic

    Iemand nog plannen in de nabije toekomst?
  3. S913

    Onder de kerstboom lag voor mij

    Er ligt bij mij altijd een "jaar" op me te wachten onder de Kerstboom. Vroeger wel leuk, maar nu lijken ze te gaan tellen :mrgreen:
  4. S913

    Nieuwe TV Serie in de US - The Walking Dead

    Foek ... had ik nog niet gehoord, dan ga ik de eerste 7 ook nog maar niet kijken :?
  5. S913

    Mijn derde prinsesje is gearriveerd ;)

    Gratz Hasan! Maaruh, je wist dat qua drukte 2 jongens = 1 meisje? En zodra ze kunnen praten: ZE HOUDEN NIET MEER OP!!!! Errr ... of klink ik nu teveel als een overspannen vader?? :mrgreen:
  6. S913

    Forum tijd

    User Control Panel > Board Preferences > Summertime/DST in effect even op "No" zetten :)
  7. S913

    Grappige plaatjes topic

    Iemand van hier zich laten fotograferen voor deze serie? ;) http://www.maximumpc.com/article/featur ... ng_tattoos
  8. S913

    Xenoblade Chronicles WII

    Ah thnx voor je post :) Ik vroeg me inderdaad af of de game wat zou zijn. Kreeg vorige week een reclame spam-mailtje van Nintendo over deze game.
  9. S913

    Klein mame vraagje

    Confucius say: "A wise man doesn't stand in the general direction of the toxic cloud of smoke when burning a Mame cabinet" 8) Of gewoon eerst harvesten op leuk spul en alleen het "woody" deel offeren aan de goden.
  10. S913

    Klein mame vraagje

    Als we nou met z'n allen hier een kleine donatie doen om aan die 900 euro te komen, dan: 1. Kunnen we hem ergens op het strand gebruiken als kampvuur/BBQ 2. Kan Cageman zijn MVS nog even roosteren voor hij hem opeet :mrgreen:
  11. S913

    Repair Log

    :shock: Nou weet ik hoe anderen zich voelen als ik over computers praat (reflowen, through-hole), maar wel zo leuk dat ik nu een keer tegen iemand anders kan zeggen: Nerds! :mrgreen:
  12. S913

    Arcade Otaku 3e verjaardag loting prijs!

    Altijd leuk gratz :) Wat is dat ding rechts van het t-shirt?
  13. S913

    Gamescom 2011 Tour PIC Heavy!

    Soww, probeerden jullie bij haar te "lip"lezen ofzo?? Ze kijkt wel erg sjachie :P
  14. S913

    World of Warcraft

    Mee eens. Heb het een jaar gespeeld, uiteindelijk een tijdje op lvl 80 rondgelopen. Echter het constante raiden, grinden en door reeds bekende dungeons lopen, werd me op een gegeven moment te saai. Maar zeker leuk genoeg om een tijdje te doen. Niet mee eens, al kom je er inderdaad niet met een...
  15. S913

    Kut post!

    Ik weet inderdaad ook niet waar ze daar mee bezig zijn: Pakketjes geplet waardoor hard-plastic adapters stuk zijn, pakketjes open waardoor de helft eruit is. Stukken uit het karton geschuurd, wat je écht niet met de hand lukt. Heb nog heel naïef een klacht ingediend ... Maar dan krijg je na 2...
  16. S913

    Een dag niet gepost is een dag niet geleefd

    *plop* Batsen --> http://www.encyclo.nl/begrip/batsen
  17. S913

    ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1

    Moest daar iemand de hele middag op fietsen om de cabs van stroom te voorzien?? :shock: :lol: Ik heb een heerlijke vakantie gehad, maar toch nog steeds jammer dat ik er niet bij kon zijn :x Maar zo te zien en lezen was het een groot succes!
  18. S913

    MAMETOPIA vraagje

    Ik ken de specs van de MAMEtopia verder niet, maar in mijn Mame-pc'tje een 2Ghz+ processor en 2GB memory en die heeft het af en toe ook zwaar (speel Tekken nooit, maar bijv. met ProGear).
  19. S913

    XBLA - Galaga Legions DX

    Me wants!!!! _________ Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Back
Top