What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Mildoe

    Akuma's Gameroom

    Holy moly. Erg vet allemaal!
  2. Mildoe

    Retro Planet artikel in het AD van afgelopen zaterdag 16 april

    Tof man! Hopelijk komt er een grote toestroom van gamende mensen! :D Hasan's dream turning reality! :D
  3. Mildoe

    Vewlix schermpje vies?

    Wow, wat is dat voor een waas dan? Ik zou persoonlijk niet blij zijn idd als ik dit op mijn deurmat zou krijgen.
  4. Mildoe

    Viewlix Ikea hack :-'

    Omg, hoe kan dat dan ook uberhaupt gepost worden op die site :0 Hoe is dat een lifehack?
  5. Mildoe

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    haha, mensen zijn nou eenmaal niet zo snugger. Of mensen hebben het geduld gewoon niet...
  6. Mildoe

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom and have fun natuurlijk! Sent from my iPad using Tapatalk
  7. Mildoe

    New logo contest!

    Ik zal nog eens kijken of ik wat idee'tjes heb! Btw, fijn dat de website weer terug is!
  8. Mildoe

    Street Fighter V

    Waarschijnlijk willen ze toch eerst de online mode uitbrengen, waar ze dus nu erg op gefocused hebben. Een game zo snel mogelijk in de e-sport branche zetten is ook kwestie van geld verdienen toch? Single player wordt dan achter gesteld he...en tegenwoordig is het toch makkelijk zat om content...
  9. Mildoe

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Wanneer komt deze dan naar de ps4? :( Deel 1 was wel vermakelijk!
  10. Mildoe

    Bonami Spelcomputer Museum

    dat dus....:( maar ziet er voor de rest wel leuk uit....aankleding had misschien wel wat meer kunnen zijn...
  11. Mildoe

    Playworks Event 12 maart 2016 *update*

    BTW, is er een eindtijd? Of is het als het bier op is :O :vomit:
  12. Mildoe

    Playworks Event 12 maart 2016 *update*

    lol! Betere verjaardag kan ik me niet voorstellen als kind...Een grote hal vol met arcade games :o No excuses now! :lol:
  13. Mildoe

    Playworks Event 12 maart 2016 *update*

    Tof Has, dat er weer een dikke event aan gaat komen! Ik hoop dat ik er bij kan zijn deze keer! :D Ik laat het nog wel weten!
  14. Mildoe

    Street Fighter V

    Haha, ja. Was even offline voor een tijdje. Niet veel op het internet geweest. (Hoe kan dat hé?) Heb nog af en toe een beetje zitten lurken hier. Anyways, ik ben weer terug :) Tijd om mijn SF skillz op te poetsen!
  15. Mildoe

    Street Fighter V

    Heb wel zin in deze SF! Vond IV niet zo heel erg mijn ding. Vond de V-style uit SFA3 tof! En dat zit er hier volgens mij ook wel in?
  16. Mildoe

    Gevraagd: DSi XL

    ik had een mario anniversary een jaar geleden gekocht voor 129 ofzo. Zal vast wel een stuk goedkoper zijn nu met die 3ds in de schappen enzo?
  17. Mildoe

    Gevraagd: DSi XL

    Die dingen zijn nog wel voor een prikkie in de winkels te kopen toch? volgens mij max 80 euro ofzo?
  18. Mildoe

    Custom universal cabinet

    Ik zou je naam van het paneel afhalen...straks als je em evt wilt verkopen, dan is dat misschien wel wat makkelijker :) Voor de rest is de kleur wel strak...zou de buttons ook wat anders zetten...vergroot het speelgemak enorm.
  19. Mildoe

    Fijne kerstdagen en een gelukkig 2012

    Iedereen een arcading 2012 toegewenst!
  20. Mildoe

    Custom universal cabinet

    Hoi, Dit is een forum waar sociale regels nog wel redelijk tellen. Dus als je iets te vertellen hebt, negatief of positief, probeer het dan wel op een constructieve manier neer te zetten. Advies voor de toekomst dus. MvG, Mildoe
Back
Top