What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Marcooled_79

    Feedback

    +1 voor Cageman, thanks gozer voor die BC speakers!
  2. Marcooled_79

    Gezocht: Blast City speakers

    Speakers aangesloten en ze werken! Thanks Cageman!! Mag een slotje op :)
  3. Marcooled_79

    Gezocht: Blast City speakers

    Haha nee niet van die vegetatie, want dan ken ik hier nog wel iemand aan wie ik dat kan aanbieden ;) Kwam een partijtje van die esdoornpropellertjes uitgevallen, that's all!
  4. Marcooled_79

    Gezocht: Blast City speakers

    BC speakers van Cageman ontvangen met bonusvegetatie ;) van t weekend ff testen. Thanks Arjan!!
  5. Marcooled_79

    Gezocht: Blast City speakers

    Nou, bestellen via Sega is een dood spoor :(
  6. Marcooled_79

    Gezocht: Blast City speakers

    PM sent @ Cageman :)
  7. Marcooled_79

    Gezocht: Blast City speakers

    Ik zal het laten weten als Sega reageert - hopelijk to be continued soon
  8. Marcooled_79

    Gezocht: Blast City speakers

    Oké, thanks voor het delen van je ervaring - had nog niets besteld gelukkig. Heb ook nog geen reactie van Sega mogen ontvangen (zal mij benieuwen) dus ik heb sowieso interesse in een werkende set.
  9. Marcooled_79

    Gezocht: Blast City speakers

    Thanks! Videotronics.uk kende ik nog niet. Heb Sega iig een mail gestuurd, ben benieuwd of (en hoeveel?) ze kunnen leveren - to be continued :) Mocht Sega er meerdere kunnen leveren, en afhankelijk van de prijs: zijn er nog anderen die evt. interesse in een setje zouden hebben?
  10. Marcooled_79

    Gezocht: Blast City speakers

    Had al zoiets gelezen op AO, maar ik dacht dat het niet helemaal gelukt was om het passend te krijgen. Ik ga iig kijken of ik wat kan vinden, en of re-foamen wellicht een optie is maar mocht iemand nog iets tegenkomen: dibs! :)
  11. Marcooled_79

    Gezocht: Blast City speakers

    Bij het openen/schoonmaken van mn BC kwam ik er achter dat de foam afdichting in de speakers verrot is :( Weet iemand toevallig een setje van die boxen (partnr. 130-5156-01)? Mogen evt. ook alleen de full range speakers zijn (die langwerpige, volgens mij zijn die van Toptone ofzo). Thanks!!
  12. Marcooled_79

    Feedback

    +1 voor Jinxz voor de verstelbare PCB-houders. Snel geregeld, goed verpakt:top! thanx Chris!!! :D
  13. Marcooled_79

    Retro Games never Die :P

    Revenge of Shinobi +1 :D Ben in afwachting van WaterMelon's Project Y, en speel intussen (je moet wat 😉) Bare Knuckle 3 op mn MD
  14. Marcooled_79

    Storm is coming!

    Congrats rudie :D (en idd gave naam!)
  15. Marcooled_79

    Gelukkig 2014 en de beste wensen!

    Iedereen alle goeds in 2014 to you & yours!
  16. Marcooled_79

    Feedback

    +1 voor chohan Thanks gozer!
  17. Marcooled_79

    Te koop al m'n retro games (Saturn/Dreamcast)

    Mooie verzameling chohan PM'etje is onderweg :)
  18. Marcooled_79

    Gefeliciteerd Stevuns

    Congrats!
  19. Marcooled_79

    Retro: Welke spellen waren kenmerkend voor jouw tijd

    Leuk thread :) Voor mij begon het met de SMS (favo games = Alex Kidd, Castle of Illusion, Double Dragon, Psycho Fox en Kungfu Kid) want een vriend in het dorp had een NES (favo = Super Mario 1/2/3, Castlevania 1/2/3, TMNT en Double Dragon 1/2/3). In die tijd gingen we ieder jaar naar een...
Back
Top