What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Z

    gez. House of the dead 2 arcade

    hotd 2 gevonden word volgende week opgehaald
  2. Z

    Sturmwind Dreamcast (horizontal shmup)

    heb hem besteld in limited uitvoering ziet er zeer vet uit nu nog 3 weken wachten
  3. Z

    gez. House of the dead 2 arcade

    hoi is bijna hetzelfde op een paar details na hangt ook een beetje van de prijs en staat af hoe zijn de decals etc guns enz enz
  4. Z

    gez. nintendo m82

    hoop het ook, die krengen worden er niet goedkoper op anders jas ik gewoon 12 nes units naast elkaar hahahahaha
  5. Z

    fs een sega mega cd2

    heb nog een mega cd2 liggen met metalen plaatje om je megadrive op vast te zetten geen doos geen trafo alleen de mega cd2 50 euro plus verzenden of ruilen voor iets anders ,snes games in doos ofzo
  6. Z

    gez. nintendo m82

    hoi nee niet gewonnen heb er een gevonden in Frankrijk ben aan het onderhandelen ze zullen er toch een keer voor minder als een rug uitgaan hoop ik :mrgreen:
  7. Z

    gez. xbox demo arcadekast (kiosk) en een dreamcast kiosk

    hallo ik zoek een demo arcade kast (kiosk) voor de xbox eerste model dus met groene verlichtng rondom en een soort globe waar je de xbox in kwijt kunt ook een Dreamcast kiosk een zwarte met ingebouwd scherm ik hoor het wel als iemand iets heeft staan thanks
  8. Z

    gez. nintendo m82

    thanks 805 en nog 3 uur te gaan die zal boven de 1000 uitkomen ben ik bang
  9. Z

    Sealed Game Heaven

    heb net 24 sealed n-gage spellen binnen 2 setjes van 12 verschillende daar gaan er dus gewoon 12 van opengescheurd worden die andere doe ik gewoon weer weg de set was alleen maar zo te koop anders had ik 1 set genomen , maar sealed blijven ze dus echt niet
  10. Z

    Instrumenten, speelt er iemand wat?

    ben al meer dan 15 jaar dj vooral drum & bass hard techno etc ook veel synth gespeeld gekloot op drumcomputers later maar een drumstel gekocht en heb een aantal gitaren en bas niks uitgebracht geen tijd wel op een paar festivals gedraaid en op illegale
  11. Z

    Sega Driving System

    gaaf een echt hebbedingetje
  12. Z

    gez. House of the dead 2 arcade

    hoi ik zoek een house of the dead 2 arcade geen superdeluxe uitvoering de normale . hij moet in extreem goede staat zijn met de originele guns en artwork geen afgeragde kast en verscheurde stickers thanks michael
  13. Z

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    eigenlijk heb je gelijk hetzelfde met games waar wel of geen spine card bij zit wel eens gehoord dat er 20 euro voor en dracula x spine betaald is voor op de pce is te gek voor woorden of 50 euro voor een cave doos
  14. Z

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    :mrgreen: :mrgreen:
  15. Z

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    ja als ze die ook nog los verkopen is de marktwaarde gelijk minder maar wel mooi een nieuwe art set
  16. Z

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    erg gaaf nieuwe artwork nu gaan gelijk de waardes van de full kits naar beneden hahaha
  17. Z

    Je zeldzaamste game?

    thanks , bruut man . mooi kloten nu kan ik weer gaan zoeken voor dit spel hahaha ik ken het spel niet maar artwork is erg gaaf dus mocht iemand iets hebben liggen dan graag
Back
Top