What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Marcosan30

    Het einde van Playworks op de huidige locatie!

    Has Kerel als ik kan helpen hoor ik het graag :shock:
  2. Marcosan30

    Gefeliciteerd d!

    Van harte kerel, mooie leeftijd (nog een jonge god) :P
  3. Marcosan30

    Gefeliciteerd Ken!

    Gefeliciteerd ken, ouwe pik :D
  4. Marcosan30

    Gefeliciteerd Sombetzki!

    Antonius, ook via deze weg van harte kerel :mrgreen:
  5. Marcosan30

    Street Fighter V

    WTF zangief heeft echt een zieke moves :shock:
  6. Marcosan30

    Street Fighter V

    Goed argument heerlijke passievrucht van me; dat dit al jaren gebeurd getuigd inderdaad van goed characterdesign en creativiteit :roll: Wat dacht je van deze kerel, echt briljant nieuw idee: http://vignette3.wikia.nocookie.net/str ... 0408201408 TWO HANDED SHORYUKEN SON! :mrgreen: :mrgreen:
  7. Marcosan30

    Street Fighter V

    Sorry voor deze 'spoil-sport' opmerking maar de character Rachid neigt wel erg veel naar plagiaat. Zie tekken 7 character shaheen :?
  8. Marcosan30

    Who's from Groningen?

    You suck good psykick honey 😉 :mrgreen:
  9. Marcosan30

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Kleine vriendelijk tip om de kosten wat te drukken: plaats een berichtje hier op de site of er andere leden uit de buurt ook heen gaan, dan kun je afwisselend carpoolen. Inmiddels gaan we met z'n vieren of vijven uit regio Groningen/Overijssel :mrgreen:
  10. Marcosan30

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    WHAHAHAHA ik vind de titel nog het mooist; Fil it Felix, nou als dat geen porntitel is, weet ik het niet meer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  11. Marcosan30

    Gefeliciteerd Ratson

    Van Harte Gideon, maak er een mooie dag van. Hopelijk krijg je een hoop games :mrgreen:
  12. Marcosan30

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Lekker bezig Has, goudbruine baklava :mrgreen: Ik denk dat mensen onderschatten wat een ondernemerschap, tijd, geld en moeite achter dit soort projecten schuilgaat, respect hoor!!!! Of we elke maand vertegenwoordigd zullen zijn kan ik niet beloven, maar wel super dat er nu gelegenheid is om...
  13. Marcosan30

    Who's from Groningen?

    I am really into fighting games, would love to play some street fighter or other fighting game :mrgreen: You are not from Pakistan are you? And you don't wear yellow jerseys do you?
  14. Marcosan30

    STNGC (98,7% klaar!)

    Whahahaha dit topic is zo Anton: 1. vrouwen aan het werk 2. tegen een paar knaken iemand met een graafmachine door de tuin laten rijden 3. alles eerst kapot maken en provisorisch kabels trekken Maar geloof me........ uiteindelijk komt het goed
  15. Marcosan30

    Street Fighter V

    Zo waar Has, het misstaat je niet die twee guns (je kon wel geoefend hebben) :mrgreen:
  16. Marcosan30

    TK/TR: JP Sega Dreamcast + o.a. Shenmue 1, 2 RGB etc (SOLD)

    Crap aanbieding komt net te laat, ik heb me inmiddels al scheel gekocht op ebay :( Geduld is helaas niet mijn sterkste eigenschap
  17. Marcosan30

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Gesus wat een beauty dayo, mag wat kosten maar dan heb je ook wat :mrgreen:
  18. Marcosan30

    Gezocht dreamcast games; shenmue 1 en 2

    Jazeker met behulp van Ken :D
  19. Marcosan30

    Gezocht dreamcast games; shenmue 1 en 2

    Op zich vind ik Japanse versies van games altijd vetter, maar ben bang dat ik dan niks van het gesprokene begrijp
  20. Marcosan30

    Gezocht dreamcast games; shenmue 1 en 2

    Thanks Robert, ik kijk vanavond even :D
Back
Top