What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Marcosan30

    Gezocht: cps2 moederbord groen (Japan)

    Bedankt voor de reactie, Maar de reden waarom ik 1 zoek, is omdat de behuizing van mijne schade heeft gehad. Ik zoek er dus een met de behuizing intact, maar nogmaals bedankt voor het meedenken. :D
  2. Marcosan30

    Gezocht: cps2 moederbord groen (Japan)

    Hallo nozoms, Ik ben ook zoek naar een betaalbaar cps2 Japans moederbord. Heb je eentje liggen, graag even een Pm met je prijs. Groeten Marco :mrgreen:
  3. Marcosan30

    Mijn volgende cab - info verzamelen

    New net city lijkt mij de cab die het meest tegemoet komt aan je wensen. Heeft een prachtige tri-sync Toshiba PF monitor. Op dit scherm zien JVS games er echt heel vet uit. Daarnaast kun je met een Namco JVS to JAMMA Adapter of die van konami ook makkelijk 15kHz games spelen. Op een goede...
  4. Marcosan30

    DJ DEXX is jarig

    Van harte dj Diggy Dexx 👏
  5. Marcosan30

    [Gezocht] Dodonpachi Saidaioujou

    Hello Jan, Welcome to the dutch forum, i hope you will find a perfect egret 2. :D
  6. Marcosan30

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Volgens mij ben ik echt 1 van de eersten met zo'n ding. En met 7 inch :shhh: Een ban voor 7 inch? Nou dan moeten jullie Refik (Lorre001) z'n leven lang een ban geven :P
  7. Marcosan30

    Gezocht! Japanse Nintendo 64 games

    Hier vind je meerdere opties: http://shmups.system11.org/viewtopic.ph ... d8da38972a
  8. Marcosan30

    TK: 2 NOS Aero Cities SOLD

    Aero table gaat eruit????!!!! Als het een mooie is, kans lijkt me groot gezien de staat van je andere cabs, weet ik nog wel een gegadigde. ME ME ME :o :o :o Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij wat foto's te pm'en
  9. Marcosan30

    Gezocht: R-Type 1 (of trade met Gokujyou Parodius)

    Hier is een originele: http://www.jammaplus.co.uk/forum/forum_ ... eed-others Wel pricey as hell :shock:
  10. Marcosan30

    TK: 2 NOS Aero Cities SOLD

    Schermen zijn 26 inch en zijn dual sync; 15/24kHz
  11. Marcosan30

    WTB: Candy Cab - EGRET II of NAC

    Ja ze hebben allen een ms9 monitor, echter in een egret 2 past alleen een Toshiba tube (vanwege rotatemech) en het heeft een ms9 29t chassis wat auto deqauss inhoud, astro city heeft manual deqauss. Heb je maar ruimte voor 1 cab en speel je zowel veel horizontale als verticale games, dan is...
  12. Marcosan30

    WTB: Candy Cab - EGRET II of NAC

    Ik heb zelf een blast city en een NNC gehad en ben momenteel in het bezit van een egret 2. Voor 31KHz is een NNC het mooiste scherm wat er is, echter vond ik de 15KHz games er nogal onder lijden. Voor 15KHz games vind ik de egret 2 het mooiste scherm, echter momenteel betaal je er de hoofdprijs...
  13. Marcosan30

    Da Dude is jarig!

    Nog van harte Robin olde sneuperd :D
  14. Marcosan30

    Feedback

    sp33dfr34k +1 Top verpakt en top artwork :mrgreen:
  15. Marcosan30

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    SHENMUEEEEEEEEEEEEE 🎻 🎻
  16. Marcosan30

    Gefeliciteerd Flay

    Allez manneke, een hele dikke proficiat met je verjaardag! 👏
  17. Marcosan30

    Parultjes op marruktplaatz

    Ghehehe Mart, zit jij DJ diggy dexx in de maling te nemen? :mrgreen:
  18. Marcosan30

    InitialD voor op zolder

    Whahahaha wat een vette shizzle, laat ze nu ook net de subaru hebben nagemaakt waar ik mee race :shock: Chris bestel maar weer een container :mrgreen: :mrgreen: Wel ga ik eerst een ander huis kopen :doh:
  19. Marcosan30

    FrancoB voltmeter + headphone adapter kabel

    Ik wil hem wel, vrouw ook weer blij :mrgreen:
Back
Top