What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. General Wong

    [GEZ]fire fx converter/ ntsc snes.

    Ik heb er een, doosje is in aardige staat (6,5). Ding zelf ziet er top uit (9). Heb je een richtprijs?
  2. General Wong

    Senko no ronde X360

    Ik heb m'n games liever fullscreen, fuck breedbeeld. Heb hem gisteren binnengekregen, maar zit er niet echt in dat ik hem vandaag of morgen spelen kan.... Heb trouwens de NTSC versie, vind de box art zo slecht nog niet. De titel daarintegen... Had het gewoon Senko no Ronde Rev.X laten blijven.
  3. General Wong

    Xbox 360 HD DVD

    Heb net een cooler voor m'n 360 besteld, hopelijk wordt de herrie dan wat minder. Want met het geluid dat mn 360 nu maakt, is het voor mij sowieso niet de moeite waard om er een HD DVD speler bij te halen. Lijkt me gewoon totaal niet relaxt film kijken of je moet je geluid keihard aan hebben staan.
  4. General Wong

    [TIP] Senko No Ronde (Regio vrij) -> 37 euro

    Voor de mensen die het hier nog niet hadden gezien, War Tech Senko No Ronde is bij Play-Asia slechts 37 euro!. Gaat om de USA versie, maar die is toch regiovrij. En ik heb zo'n idee dat ik hier niet de enige ben die erover heeft getwijfeld om voor deze game een Japanse 360 in huis te halen...
  5. General Wong

    Nights Wii officeel!

    Volgens mij is de hype rondom Nights voornamelijk afkomstig van mensen zonder Sega Saturn/exemplaar van Nights. Want laten we wel wezen, het is by far niet de beste Saturn titel, hij komt niet eens in de Top 25 voor in mijn ogen. Het is een leuke titel hoor, dat zonder meer, maar de hype is echt...
  6. General Wong

    PlayStation 3 - Europese launchdetails!

    Die is blijven hangen in november. De PS3 hype is so last year...
  7. General Wong

    [TK] Super Sidekicks: The Ultimate 11 (NEO GEO MVS)

    Misschien handige tip: Gebruik www.photobucket.com voor je foto's. Ideale site in mijn ogen.
  8. General Wong

    Verzameling Rene Lips

    Staan ook wat dingen bij die je bij mij gekocht hebt als ik me niet vergis (jos_gt op ebay). Mooie collectie, doe je goed :).
  9. General Wong

    Battlestations: Midway (maar 38 euri)

    Die wolken zien er op de screens wel fantastisch uit though :).
  10. General Wong

    Battlestations: Midway (maar 38 euri)

    Ik zag dat op Play-Asia dat er weer een toffe regio vrije titel bij is gekomen. Hij is maar 38 euro en kreeg van IGN maarliefst een 8,5. Het lijkt me ook best wel een strakke titel, maar twijfel nog een beetje omdat ik geen Live heb (en wil). Zijn er hier mensen die hem al in huis hebben gehaald...
  11. General Wong

    Karous Dreamcast

    Ben ik dan de enige hier die juist enorm uitkijkt naar deze titel? De eerdere Milestone titels vond ik awesome en de stijl van dit spel ligt mij ook erg goed. Ben ontzettend benieuwd en mijn pre-order bij bij Play Asia staat dan ook al klaar. Dit zou voor mij persoonlijk wel eens een van dé...
  12. General Wong

    [GEZ] Games verschillende systemen

    Ik heb Psyvariar 2 en Sonic Pocket Adventure voor je. Sonic Pocket Adventure is alleen met plastic case though.
  13. General Wong

    TK: New Astro City *Nieuwe Prijs 700 Euro -sold-

    Zijn dat nu 2 verschillende soorten sokken :P :
  14. General Wong

    Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

    Waar jij er bijna 2000 van op je naam hebt staan :lol:.
  15. General Wong

    nes top loader

    Daar wordt hij helaas niet mooier van.
  16. General Wong

    nes top loader

    Ziet er echt niet uit. Nog lelijker dan de N64.
  17. General Wong

    Nintendo Wii Launch: yay or nay?

    Oei, das een aardige aanslag. Had je een Premium 360 kunnen kopen, haha :P.
  18. General Wong

    EDGE presents FILE

    18 euro voor een compilatie uitgave... Tsjah, das mij persoonlijk iets te veel van het goede. Zeker omdat ik ook niet zo heel veel meer met die periode heb misschien.
  19. General Wong

    Nintendo Wii Launch: yay or nay?

    Reken er maar niet op. Ik heb meerdere verhalen gehoord van dingen die ze daar gewoon een maand vasthouden. Soms niet en heb je geluk. Maar ga maar uit van het ergste.
Back
Top