What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Lihinian

    Group Buy: Arcade Key Rings - Finished, Great Succes!

    Als jij ze door wilt sturen Jinxz, zou top zijn. Dan laat ik ze op jouw adres afleveren. En natuurlijk uber tof als je er 100 van wilt maken. 8) :mrgreen: 8) over de shipping kosten: Pieces : from 1 to 6 => 5,10 € Pieces : from 7 to 20 => 9,60 € More please contact me < even zien hoe...
  2. Lihinian

    Group Buy: Arcade Key Rings - Finished, Great Succes!

    Jullie zijn opgenomen in de lijst, top dat er zoveel interesse is :D De korting is opzich mogelijk.... mits we er 100 afnemen, dus we hebben nog een eind te gaan dan :P Maar zoals Jinxz al zei, een big tasty meer of minder zijn ze wel waard.
  3. Lihinian

    Group Buy: Arcade Key Rings - Finished, Great Succes!

    Mooi! De pm heb ik inmiddels verstuurd, hopelijk kunnen we wat korting regelen. :P
  4. Lihinian

    Group Buy: Arcade Key Rings - Finished, Great Succes!

    Nice, dan zal dat in ieder geval snel gaan en geen inklaringskosten opleveren. 8) Ik neem aan dat hij zich gewoon houdt aan de genoemde verzendkosten. Dus als we onder de 20 stuks zitten gaat het maar 9,60 in totaal kosten. Maargoed, korting vragen kan altijd als we er een hoop afnemen.
  5. Lihinian

    Group Buy: Arcade Key Rings - Finished, Great Succes!

    De betreffende keyrings: http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic.php?f=35&t=33397 Update: Finished, Great Succes! 8-) Tot zover: Lihinian: 6x (sega, astro city, snk, neo geo, capcom, naomi universal cabinet) Betaald RoOd: 2x (sega, astro city) Betaald Jazsie: 6x (3x neo geo, 1x taito, 1x...
  6. Lihinian

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Lijkt mij dat we wel een group buy kunnen starten, heb ook wel interesse :D Ik wil het opzich wel regelen. Laten we een inventaris maken, en kijken of we er iets mee kunnen besparen. Edit: Heb even een topic aangemaakt: viewtopic.php?f=7&t=6552
  7. Lihinian

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Mooie poster! toch wel de beste beat 'em up ooit gemaakt imo, vooral de NES versie dan 8)
  8. Lihinian

    New logo contest!

    Wam! opeens heeft de site karakter en uitstraling 👏 Well done! Roze/Paars vond ik ook erg mooi ogen. Lekker ballzy en springt er nog meer uit. Misschien trekt dat dan ook meer vrouwen naar deze site :P
  9. Lihinian

    [SOLD] Jap Megadrive

    Xbox NR1 en NR2 + Stick zijn inmiddels verkocht aan Stevuns en Viny. Dat is snel gegaan. :) De berichten van Viny heb ik gewoon ontvangen, maar hoorde via Viny dat Stevuns problemen had met de server. Maar die heb ik inmiddels al via e-mail gecontacteerd. Zal wel goed komen.
  10. Lihinian

    [SOLD] Jap Megadrive

    Omdat ik inmiddels nog uitsluitend op originele hardware speel, doe ik mijn 2 originele xboxen met Coinops weg. Alle werkende arcade spellen staan er op. Meer foto's volgen nog. XBOX nr1: Inc. Originele scart kabel, stroom kabel, 1 S-Controller, Coinops 7 Massive, 160 HDD, snelste...
  11. Lihinian

    Feedback

    +1 voor Beau. Alles is zo goed als nieuw, en was zeer goed verpakt.
  12. Lihinian

    Viny's Games Room

    Groovy setup! I like how the Neo Geo's fit perfectly in their square spaces. BTW, that Anologue CMVS is to die for. Best looking console i've ever seen.
  13. Lihinian

    Retro Planet artikel in het AD van afgelopen zaterdag 16 april

    Dat is een machtig mooie collectie kiekjes! Heb ze allemaal even doorgenomen, en vraag me af hoe vaak je daar verdwaald bent geraakt :P Van al die kasten, is er toch niks zo mooi als de witte candy cabs. Hoop er zelf ooit ook 1 te hebben. (of meer :D)
  14. Lihinian

    Retro Planet artikel in het AD van afgelopen zaterdag 16 april

    Hoop dat dit een realiteit wordt! Geloof zeker dat hier een publiek voor is. Al zal het misschien moeilijk worden om het mega grootschalig te doen, met 200 kasten op 1 locatie. Maargoed, een knusse arcade met 50 kasten is ook leuk :P Hoeveel kasten staan er eigenlijk in een gemiddelde arcade in...
  15. Lihinian

    Sold

    Dat zou vast een mooie tempel opleveren 8)
  16. Lihinian

    Sold

    Allright, dan ben ik ook wel benieuwd of je de 360 los verkoopt.
  17. Lihinian

    Sold

    Wow, kan mee geen mooiere manier bedenken om te beginnen met 360 shmups. :shock: Ik vroeg me alleen een paar dingen af; Speelt de 360 ook japanse games af? Ook wel J-Tag mod genoemd, als ik me niet vergis. Wat voor board zit er in de stick? p360+ of Cthulhu? Ik merk btw op dat jij wel vaker...
  18. Lihinian

    Een nieuw begin!

    Welkom terug nozomi.nl! :geek: Idd even wennen, aangezien ik de site pas vrij kort bezoek, was ik het zwart met rood ook nog lang niet zat. Iets te fel wit is het nu. Maar het contrast van mn scherm lager zetten helpt een hoop 8).
  19. Lihinian

    [Gezocht] Flyback voor Sony PVM of complete PVM-2730QM

    Deze al gezien? 12 exemplaren voor 50 per stuk. Of beter, koop ze allemaal voor 500. Kun je ff vooruit. Of je kunt een mooi muurtje maken. Altijd leuk. :D http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr
  20. Lihinian

    Waiwainl's gameroom

    Aha, dat is wel lekker ruim dan. Voelt ook wel een beetje als een kapitein op een schip lijkt me 8)
Back
Top