What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Xtincthed

    Retro Game Beurs Deurne 31 augustus 2014

    De beurs is alweer bijna volgeboekt, dit keer nog meer tafels dan de eerste editie! Mis het dus niet!
  2. Xtincthed

    Retro Game Beurs Deurne 31 augustus 2014

    Beste gamers en verzamelaars, 31 augustus 2014 vindt er in Deurne (NL) de grootste retro game beurs van Europa plaats! Op deze dag zullen handelaars en verzamelaars hun retro waren aanbieden, van MSX, Atari en Nintendo tot Playstation, Sega en Neo Geo, alles kun je er vinden! Met meer dan 230...
  3. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    De beurs was een groot succes! Alle bezoekers en standhouders bedankt, het was een topdag dankzij jullie allemaal! Wil je op de hoogte blijven voor de volgende beurs? stuur een mailtje naar retrogamebeursdeurne@gmail.com voor de mailinglist en like ons op www.facebook.com/retrogamebeursdeurne...
  4. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    Een tip voor de mensen die van ver komen, bij de blokker kun je vanaf 9 januari een dagkaart voor de trein kopen voor maar €16! Deze geldt voor alle treinen, dus zo kun je goedkoop naar de beurs!
  5. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    Nog 9 dagen tot de beurs! Als je nog wil helpen met de promotie, laat het even weten :)
  6. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    iedereen die ook maar iets met gaming of beurzen te maken heeft is gemailed, wie er niet staat kon niet of had geen interesse (Bonami kon niet bv) Nu gaat het overigens ook niet meer want we staan ram vol :)
  7. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    Een overzicht van de standhouders op de beurs - Videogameworld.nl Steven - dr-retro.com Sjoerd - Job Vis - Retroplayers.nl Rob - Mr. + Ms. Atari Sandra & Sijmen - Revival Studios Martijn - Cilia Heijer - Peter Eikenboom - Bart van Ravensteijn - Anton Dokuchaev - Roy Stroucken - CBL Chris (met...
  8. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    pak het ov ratson!
  9. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    ziet er top uit mannen! bier is er natuurlijk ook meer dan genoeg ^^ je kunt het beste op http://www.retrogamebeurs.nl kijken, want die MP ads worden er regelmatig afgegooid (mag eigenlijk niet namelijk, maar doe het stiekem toch ^^)
  10. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    we zitten inmiddels VOL! Ik zoek nog hulp voor de promotie van het arcade event, zou iemand van Nozomi die wat meer in de arcade wereld zit mij daarbij kunnen helpen?
  11. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    De flyers zijn klaar en worden nu door veel webwinkels geleverd bij bestellingen! Wil je er zelf een paar ontvangen om uit te dleen of lokaal op te hangen? stuur me even een bericht! Verder zijn er nog maar enkele tafels over voor reserveringen, wil je zelf op de beurs staan met games wacht dan...
  12. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    Update: - De game voor de arcade contest staat vast, het wordt Super Street Fighter IV en er zullen mooie prijzen te winnen zijn! - Daarnaast wordt er ook een highscore battle georganiseerd met een aantal shmup games (vb Galaga, DoDonPachi etc) - Er is een t-shirt pers waar je zelf t-shirts kan...
  13. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    Update: Inmiddels zijn we bijna op 100 verhuurde tafels! Daarnaast komt er een zaal van 54 vierkante meter met alleen maar arcade! Voor alle informatie kun je terecht op www.retrogamebeurs.nl Deel het nieuws met je vrienden op Facebook/Twitter/Hyves en help mee om de beurs een groot succes te...
  14. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    aan wie heb je dat aangegeven? Ronnie en Hakan, ik wil volgende week met de echte promotiecampagne beginnen. Kunnen jullie me even laten weten wat jullie concrete ideeën zijn zodat ik dit op de flyers kan zetten en op de site etc (www.retrogamebeurs.nl gaat vanavond online, linkt naar...
  15. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    klinkt goed Ronnie :) als we een apart arcade gedeelte inrichten (wat prima kan) is lawaai geen enkel probleem en met promoten ben ik druk bezig, maar alle hulp is meer dan welkom! dus join facebook and spread the word! http://www.facebook.com/pages/Retro-Gam ... 0639221378
  16. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    dat komt als geroepen, het drukwerk moet namelijk nog gemaakt worden! Ook het design van de flyers etc moet nog gemaakt worden, mocht iemand daar goed in zijn Ik wilde het eigenlijk zelf doen, maar ik heb momenteel helse uren in het ziekenhuis.. dus mocht er iemand willen helpen met het design...
  17. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    Dat klinkt heel erg goed! welke game is het meest geschikt voor een contest?
  18. Xtincthed

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    Hallo allemaal, na een hoop overleg en geregel is de kogel eindelijk door de kerk: 15 januari 2012 zal er in het zalencentrum "Den Draai" in het Brabantse Deurne een grote retro gaming beurs gehouden worden! Na de succesvolle retro beurzen in het noorden van het land is er nu eindelijk een...
  19. Xtincthed

    MVS 6 slot waarde

    er zit overigens geen card reader in, wel de opening op de kast (maar zit niks achter) ik hoef hem ook niet met spoed kwijt, nu zou inderdaad geen goed moment zijn om hem in de markt te zetten.. als er een goedkoop alternatief is
  20. Xtincthed

    MVS 6 slot waarde

    hmm.. hij moet zowieso uit elkaar aangezien hij anders niet mn kamer uit kan het gevaar is echter dat ik dan met een paar losse onderdelen kom te zitten die set van 275 op marktplaats lijkt me eigenlijk best wel een koopje? ik heb trouwens wel een open haard ^^
Back
Top