What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. ruderudie

    Egret 2 - SOLD

    De Egret is gisteren opgehaald door Jeffry (TwinX), ook echt een liefhebber dus hij is in goede handen en in NL gebleven. Nogmaals veel speelplezier Jeffry, niet meer knutselen maar direct gamen!
  2. ruderudie

    Naomi: Marvel vs Capcom 2 & Cosmic Smash

    Topic aangepast nu bijna alles is verkocht
  3. ruderudie

    Naomi: Marvel vs Capcom 2 & Cosmic Smash

    Nieuwe prijzen; helemaal gek! :shock:
  4. ruderudie

    Naomi: Marvel vs Capcom 2 & Cosmic Smash

    mobo weer beschikbaar; was inderdaad tegen de vraagprijs weggegaan maar helaas had de koper wat tegenslag voor wat betreft de cashflow. Weer beschikbaar dus, ik voel me goed vandaag dus heb het mobo ook maar iets aantrekkelijker geprijsd. Wat ik heb vernomen gaan ze tegen de EUR 175-200 van de...
  5. ruderudie

    Egret 2 - SOLD

    Nog even 'geheim' tot alles rond is, maar goed nieuws is dat hij binnen de community blijft en ook binnen de landsgrenzen. Binnenkort kunnen jullie de nieuwe eigenaar feliciteren, ik ben blij dat er weer iemand van hier volop plezier aan kan gaan beleven!
  6. ruderudie

    Naomi: Marvel vs Capcom 2 & Cosmic Smash

    Mobo verkocht VF4 pending payment En de rest van de prijzen wat omlaag geschroefd
  7. ruderudie

    Egret 2 - SOLD

    SOLD pending payment
  8. ruderudie

    Naomi: Marvel vs Capcom 2 & Cosmic Smash

    Make me an offer i can't refuse :) Ik verkoop het liefst meerdere games in 1 keer en kan dan altijd een mooie prijs maken, dus ik hoop dat ik mensen blij kan maken met goede package deals. Dus voorstellen zijn altijd welkom, vandaar de 'water bij de wijn'. Wat denk je van de prijs van het...
  9. ruderudie

    Naomi: Marvel vs Capcom 2 & Cosmic Smash

    De laatste 2 Naomi carts: Marvel vs Capcom EUR 175,- --> EUR 160,- --> EUR 150 --> EUR 140,- Cosmic Smash EUR 80,- --> EUR 70,- --> EUR 60,- --> EUR 50,- Paar pics:
  10. ruderudie

    Egret 2 - SOLD

    Thanks voor de feedback, ik heb inmiddels met meerdere mensen contact gehad over de ins en outs en ik denk dat het inderdaad goed is er vanuit te gaan dat dit meer een ontzettend mooie E3 is dan een E2 en dat het dan vooral gaat over waar iemand naar op zoek is omdat deze cab simpelweg meer...
  11. ruderudie

    Egret 2 - SOLD

    Marktplaats heb ik zeer matige ervaringen mee, eerst maar eens rustig op Nozomi en AO zetten. Hij staat inmiddels op AO trouwens, vreet verder geen brood dus ik wacht rustig af of er animo is.
  12. ruderudie

    Egret 2 - SOLD

    Ok thanks, wel goed te weten dat het inderdaad een standaard config is, van een E3 dan wel. Nu maar eens kijken hoe het zit met interesse dan, ik denk wel dat ik helaas over de grenzen moet gaan kijken al houd ik hem natuurlijk liever in NL binnen de community
  13. ruderudie

    Egret 2 - SOLD

    Hier nog een voorbeeld van het scherm in 31 khz:
  14. ruderudie

    Egret 2 - SOLD

    Ik heb daar zelf de ballen verstand van maar hier een pic van het scherm en chassis. Scherm is in elk geval een Samsung zo te zien. Iemand specs waar ik wat mee kan verder, zodat ik ook weet wat ik precies wil verkopen :)?
  15. ruderudie

    Egret 2 - SOLD

    Ja kan me dat wel voorstellen als je een rotate mech wilt, ik vond zelf de combi jamma/jvs wel echt ideaal. Net wat iemand wil, qua prijs toch een beetje wat de gek er voor geeft, maar we gaan het zien. Dank in elk geval voor de opmerkingen, gaan zien waar het naartoe gaat.
  16. ruderudie

    Egret 2 - SOLD

    Ben de laatste jaren wegens gewoon geen tijd en ook minder interesse meer aan het denken om flink te downscalen op het gebied van arcade/games. Zonde als je er nooit wat mee doet en het neemt nu een hele kamer in, ik denk dat als ik mijn consoles heb met 1 cab en wat games dat het prima is. Maar...
  17. ruderudie

    Paprium (megadrive).

    Ziet er wel heel vet uit ja, muziek ook top! 4 jaar ontwikkelen ook echt, ben benieuwd hoor of het ook lekker brawlt. Hebben ze de sor engine gebruikt?
  18. ruderudie

    MVS 4 slots sound issue

    Na vele jaren lijkt het erop dat de sound van mijn 4 slots het begeven heeft. Omdat ik er nogal aan gehecht ben wil ik hem graag laten fixen, zelf echt geen skills voor helaas? Heeft hier iemand ervaring met deze fix?
  19. ruderudie

    NEOSD review (WIP)

    Zo dat klinkt niet echt als de ideale oplossing, heb je nogal wat werk aan. En dan ook nog laadtijden, wat is dan het voordeel tov een multicart precies?
Back
Top