What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. ruderudie

    STNGC (98,7% klaar!)

    Zo goed bezig, voor je het weet staat er inderdaad een toren met units in de achtertuin :)! Blijft dat in de winter allemaal een beetje vochtvrij, of moet je zo'n unit dan continu verwarmen?
  2. ruderudie

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Je mist nog iets met Street Fighter. Meest iconische arcadegame ooit!
  3. ruderudie

    Gezocht sega naomi cart en power cable/connectors

    Ik heb nog wel een virtua tennis liggen die je wel over mag nemen voor 25 e'tjes.
  4. ruderudie

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Helemaal gemist dit. Uiteraard erbij, zonder voorbehoud. O trouwens, wel een voorbehoud. Ik wil Tafelflippen de 11e.... :)
  5. ruderudie

    Arcadehal Rotterdam

    Zo dat is al veel meer dan ik had verwacht! Als ik Mielo was zou ik het wel na 20 uur dicht gooien, ziet er uit als een plek waar je goed kan hangen... Super dat je gewoon gegaan bent Wim, ouwe held die je daar bent :)
  6. ruderudie

    O O O O Otaku container #3

    Vet hoor Chris, hoop die table-swinger game nog eens te kunnen testen, wel het summum van weirde japanse games! Is er nog een beetje markt voor die Namco cabs nu iedereen een Vewlix wil trouwens?
  7. ruderudie

    Arcadehal Rotterdam

    Is niet de moeite Wim, paar dedicated racers, geen normale cabs meer. Hadden aantal jaar geleden nog een 60 in 1 vert, die is ook weg. Nu veel meer touchscreen en mechanische spellen
  8. ruderudie

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Vet hoor Arjan, staat ie op zolder of bij het ngc ?
  9. ruderudie

    Arcadehal Rotterdam

    Ik woon al 10 jaar in Rotterdam en ken het niet. Gezien de ligging kan ik je wel verzekeren dat het niet veel zal zijn, bij mij op zolder is het waarschijnlijk beter
  10. ruderudie

    GEZOCHT: verscheidene Saturn games voor PAL completion

    Wtf, zijn die titels nu hugh end? Kan me herinneren dat ik er een stel gratis heb weggegeven jaren geleden. Vorig jaar de laatste berg PAL titels verkocht voor een paar tientjes dus kan je helaas niet helpen, maar eind augustus is er weer een retrogamebeurs in Deurne, misschien vind je daar wat.
  11. ruderudie

    Kijktip

    Docu inmiddels gezien, niets wat we nog niet wisten maar wel gewoon lekker in elkaar gedraaid verhaal. Mij net iets te algemeen allemaal maar wel aardig om te zien. Leuk hoe een beeld wordt gevormd van de evolutie van in de ogen van de makers simpele crappy games naar de huidige perfecte games...
  12. ruderudie

    Gezocht: shockboxes (NeoGeo)

    Hij heeft meerdere maten, naomi ook bv. Als je een soort inlay maakt van bijvoorbeeld geluidsisolatie, past alles en is het ook direct goed beschermd. Gewoon een malletje snijden dus, inde doos leggen, pcb erin
  13. ruderudie

    Gezocht: shockboxes (NeoGeo)

    Goed alternatief is de neo-minibox, cheap en voor meerdere pcb's-carts beschikbaar. Niet zo fancy als een shockbox trouwens. Check maar eens.
  14. ruderudie

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Wat betaal je voor zo'n sticker, heb er ook nog een nodig namelijk.
  15. ruderudie

    NEO GEO MVS 2slot moederbord + JAMMA converter

    Kijk hem een verlengkabel hebben! Kun je je razende cps2 bordjes gewoon in een ander kamer leggen, lekker stil :)
  16. ruderudie

    Gezocht : Neo Geo AES console

    Terug naar aes?
  17. ruderudie

    Toekomst NGC?

    Krijg er weer zin in zo, wanneer is de volgende meet? :)
  18. ruderudie

    Help mij met mijn Arcade Kast..

    Haha, cool ding man, nooit in real life gezien zoiets
  19. ruderudie

    Prijzen rijzen de pan uit...

    Ok, ik weet niet of ik de enige ben die het echt bizar vind, maar de laatste maanden is de stijging van prijzen van (retro) games echt niet leuk meer. Momenteel lijkt het bv alsof de halve MVS library mbt prijs aan het verdubbelen is met uitschieters zoals Sengoku 2, SvC en bb Zed Blade waar...
Back
Top