What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. N

    Onze webmeester is NOG ouder geworden

    Congratz Arjan! Nog vele jaren!
  2. N

    Progear Red Label

    De patches voor de roms zijn beschikbaar gesteld op de site en een conversie is zo gemaakt ;)
  3. N

    Progear Red Label

    Voor de Progear fans onder ons :) http://halfwaytohell.gameordie.com
  4. N

    Arcade locaties

    Mooi man! Goed initiatief!! :)
  5. N

    Waiwainl's gameroom

    Heel vet inderdaad!
  6. N

    MVS-1 beeld stoort

    Kunnen de caps zijn. Heb je een foto van het pcb?
  7. N

    R-Type Leo werkt niet

    De corrosie die ontstaat bij en hoe caps lekken heb je in alle soorten en maten. Dit is een extremer geval waarbij er een soort van roest is ontstaan en het elektrolyt bruin is uitgeslagen. Bij R-Type Leo en eigenlijk de meeste Irem borden met deze bruine caps is het een bekend fenomeen. Het...
  8. N

    R-Type Leo werkt niet

    Ja helaas wel, niet alleen waar de pot zit, het hele gebied eigenlijk. Je herkent het idd aan het plakkerige laagje en de contacten /soldeerpunten die corrosie hebben /groen geworden zijn. Het hele bord is stoffig maar vergelijk de gebieden maar eens.
  9. N

    R-Type Leo werkt niet

    Oei, duidelijk lekkage! Vrijwel zeker dat dit de oorzaak is. Heb exact hetzelfde gehad met een Irem bord. Zou hem verder niet meer aansluiten. 1st schoonmaken, caps en hoogstwaarschijnlijk amp vervangen!
  10. N

    Asure 41

    Congratz dude!
  11. N

    R-Type Leo werkt niet

    Heb dit eerder gezien. Als de caps in het audio gedeelte gelekt hebben dan tasten die vrij snel de versterker ic aan en geeft het storing op het beeld. Zitten bruine caps op toch? Kan je foto maken van het audio gedeelte?
  12. N

    GEZOCHT: MVS MV-1F of MV-1FS

    Ah, snap ik :) Mocht het lastig worden die borden te vinden dan kan je vrij makkelijk andere 1 slot types modden voor stereo output. Zie http://www.jamma-nation-x.com/jammax/tutorials.html
  13. N

    GEZOCHT: MVS MV-1F of MV-1FS

    Gewoon benieuwd, waarom perse die specifieke versies?
  14. N

    Iedereen een prettig nieuwjaar!!

    Happy New Year!!
  15. N

    NeTaXe's Gameroom (Zolder Update)

    Absoluut! :D
  16. N

    Feedback

    Nog steeds niet binnen?
  17. N

    NeTaXe's Gameroom (Zolder Update)

    Idd jammer, Grandia is ook zo'n toppertje die helaas maar weinig aandacht heeft gekregen.
  18. N

    NeTaXe's Gameroom (Zolder Update)

    Erg handig hoor en snel games wisselen ;)
  19. N

    NeTaXe's Gameroom (Zolder Update)

    Thanks gozert, gaat wel lukken :)
Back
Top