What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. sjorspion

    Sega Megalo 50 control panel refurbish

    Nice, ziet er strak uit dat car wrap.. Misschien ook iets voor mijn control panel * Hint hint* ;)
  2. sjorspion

    Amiga CD32 orginele powerbrick vraag.

    Ah top, ik dacht altijd dat dat wel slecht was voor je batterij/apparaat. Weer wat geleerd :) Thnx
  3. sjorspion

    Amiga CD32 orginele powerbrick vraag.

    Kan iemand mij helpen met het volgende 'raadsel' op te lossen. Ik wil graag een PAL Amiga Cd32 aanschaffen (die van speakerbonz is helaas NTSC, in het geval van de cd32 is dat GEEN voordeel, omdat deze console voornamelijk voor de Pal markt is gemaakt) (en nee, ik hoef geen amiga 1200 :P) Nou...
  4. sjorspion

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    nice..laat die pics maar komen, heb nog een nieuwe vette RGE FaceBook profielfoto nodig ;) kan deze nog tegen, moest gelijk aan jou denken.........:P
  5. sjorspion

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Was gezellig gister, veel gegamed en veel nieuwe mensen mogen ontmoeten! Tijdje met cthulhu en Abc123 gegamed. Mijn vriendin moest even wennen aan al het arcadegeweld, maar uiteindelijk vond ik haar achter de Bishi Bashi Champ kast :D Veel plezier voor diegene die vandaag gaan/er zijn!
  6. sjorspion

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Ik ben zaterdag van de partij en ga in stijl! 8) ;)
  7. sjorspion

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Thnxs :!: :mrgreen:
  8. sjorspion

    B&O Beovision MX4000 CRT

    +100000 :D
  9. sjorspion

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Snap ik, maar aangezienn hij ook een MX7000 heeft zullen de waarden toch niet te veel van elkaar verschillen? Als ik de service knop indruk krijg ik dit rijtje. Aangezien je het beeld niet kan stellen als je gebruik maakt van een AVkanaal moet ik het stellen met het tv beeld, dan is het toch...
  10. sjorspion

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Ok, heb jij eventueel de values van jou instellingen bij het service menu?
  11. sjorspion

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Ik heb al een switch gemaakt, zoals die gast uit het filmpje van een paar posts terug. Daarmee kom ik iig in het service menu. Ik merk dat het scherm ietsje te ver na links staat, vooral goed te zien in het menu van de action replay van mijn saturn. Nou kom ik in service mode allerlei...
  12. sjorspion

    B&O Beovision MX4000 CRT

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (nou nog uitzoeken hoe die beolink 1000 werk, snap er geen kut van :P) @chrd: werkt die menu-1-1go ook met de beolink 1000?
  13. sjorspion

    B&O Beovision MX4000 CRT

    YES!!!! klinkt als muziek in mijn oren. :mrgreen: Ik bedoel niks mis met mijn HD-tv, maar retrogamen erop is echt :vomit:
  14. sjorspion

    B&O Beovision MX4000 CRT

    zijn deze b&O 100 hz? Ben ook opzoek naar een goede crt tv voor mijn saturn en megadrive, maar aan zwart/wit beeld heb ik niks als op 60 hz wil spelen ;) Of ondersteunen die B&O standaard 60hz? Btw een sony Wega is dat eventueel wat? dan wel op 4:3 mode?
  15. sjorspion

    5 consoles en versies in 1! Hyperkin's Retron 5

    Same here: nothing beats een (gemodde) Mega Drive 1 met RGB op een CRT! :mrgreen:
  16. sjorspion

    5 consoles en versies in 1! Hyperkin's Retron 5

    Min of meer..... zelfde met die filters etc... dan speel ik ze wel op een emulator Wat ik eigenlijk wil zien is een 'enhancement' op de originele hardware, zonder al dat fancy gedoe (ok, ok realtime saves is wel chill)
  17. sjorspion

    5 consoles en versies in 1! Hyperkin's Retron 5

    Nou ja..... in ieder geval zitten er niet meer die waardeloze infrarood controllers bij ;) Op de retron 3 werken SNES spellen prima en via S-video. megadrive/genesis spellen blijft altijd tricky met de muziekchip die nooit 100% goed geemuleerd wordt (dankje Sega voor de slechte documentatie van...
Back
Top