What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. ZiEk

    ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1

    Leuk initiatief indeed, word er ook gegamed? staat je megalo er nog voor wat mvc3 geweld? weet niet of ik het kan reden low budgettor. Is die Japanner duur ? :P
  2. ZiEk

    Nintendo 3DS, top of flop? ;-)

    beetje early nog om te stemmen, maar wel nice die poll optie.
  3. ZiEk

    Nintendo 3DS

    tja in de trein ging het bij mij prima, street fighter is makkelijker en moelijker tegelijk door die sholder butons en de shortcuts. Moet nog internet op instellen tho. De andere gadget/gimmiks zijn ook lachen, beetje op je eigen kop knallen. Argumented reality is ook geinig, beetje traag zoms...
  4. ZiEk

    Nozomi is vernieuwd!

    ik vind het maar eng uitzien. maar youtube toevoegen wou ik allang. erg nice!
  5. ZiEk

    Unieke cab in Nederland....

    dies wel echt retro! ga je hem nog opknappen?
  6. ZiEk

    Retro beurs Apeldoorn, 06-03-2011

    15 is zeker netjes voor consoles.
  7. ZiEk

    Retro beurs Apeldoorn, 06-03-2011

    lol die garfield jas is echt te elite! hoe waren de prijzen? nog goede aanbiedingen?
  8. ZiEk

    Nieuwe buttons voor in Hori Real Arcade Pro 3

    nog maals stuur mij een bericht, met wat je wilt en ik stuur je wel een offerte. Van de week me tekken stick open gemaakt en wat nieuwe knoppen en stick besteld. alles sanwa.
  9. ZiEk

    Nieuwe buttons voor in Hori Real Arcade Pro 3

    gast! Buttons die klikken is via een cherry switch zoals bij Amerikaanse happ controls. Beste zijn toch Japanse buttons zoals seimitsu en sanwa. Die maken ook geen klik geluid maar als je ze aait gaan ze al af. Kliker met cherry switch reageren nog slechter dan de hrap3. Ik doe wel aan stick...
  10. ZiEk

    Feedback

    +1 voor DLX. Supergoed verpakt. en + 1 voor de Super DLX
  11. ZiEk

    ebay bedreigingen

    na veel mailtjes met ebay, om duidelijk te maken dat ie via ebay ook die dreigingen had gemaakt. Hebben ze een waarschuwing gestuurd. Beetje rare shit, iedereen kan dus artwork gaan printen van anderen en op ebay verkopen.
  12. ZiEk

    Almighty's ''(Super) famicom collectie''

    beter de kast met 3 schermen, wat was dat leuk om te spelen en de graphics te sweet.
  13. ZiEk

    lol ebay

    JA toch, ze moeten zich aan de regels houden, die zijn er niet voor niets. Er zijn altijd alternatieven om je shit te verkopen, de buurman, de krant of de tweedehands zaak. Als je eerlijk handelt moet er geen probleem zijn. En je moet die mensen ook aangeven voor wat ze zijn, ik zou ook...
  14. ZiEk

    Gefeliciteerd: ZiEK

    ik 31 ;D
  15. ZiEk

    Verborgen pareltjes

    wordt steeds erger met die prijzen, lang niet meer gecollect en met de prijzen van tegenwoordig denk ik niet meer dat ik er aan begin. http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 228wt_1147 EUR 605,00 voor earthbound wel harde shit mighty met je sfc collectie...
  16. ZiEk

    Super Megalo 2 Opknapbeurtje! VIDEO UPDATE op pagina 3!

    damn die kast was echt nasty, ongelofelijk dat ie zo gerestoreerd kan worden.
  17. ZiEk

    Gefeliciteerd: ZiEK

    ah gellukig word ik nog gepwned door wat oudjes hier :P en ja ik word wel ouwe genoemd, maar het is hoe je je voelt. Blijven gamen!
  18. ZiEk

    Gefeliciteerd: ZiEK

    ah leuk, thanx ik word echt een ouwe lul. zaterdag feesje ;P
  19. ZiEk

    IPV orginele krukjes

    zeker ook alt, ctrl en delete. of de 'any button' zitten ze lekker?
  20. ZiEk

    ebay bedreigingen

    hahahah iam the son, ja zeker belachelijk ik ga nog wel ff dat formuliertje van bedreigingen invullen :) ben benieuwd of ie echt van ebay word gekicked.
Back
Top