What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. ZiEk

    Atomiswave Groupbuy ADRESSEN EN VERZENDKOSTEN! CHECK PLEASE!

    vandaag aangekomen, mad relaxed dude!
  2. ZiEk

    CPS3

    kJv7nTIm8Ww third strike yo, hopelijk fixen ze die dooie carts. Ik heb er ook eentje.
  3. ZiEk

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    nice nice, klinkt steeds groter :D komt de flyer ook online? Wordt Street fighter 4 op kasten gespeeld? wat voor kast? klinkt wel erg cool, te lang dat ik dat niet gedaan heb. en welke versie, gewoon SSF4 of SSF4 Arcade Edition of SSF4AE ver 2012?
  4. ZiEk

    Atomiswave Groupbuy ADRESSEN EN VERZENDKOSTEN! CHECK PLEASE!

    ja ja leuk hoor al die pakjes met namen, zie je ook wie het grootste pakje heeft :P nog een andere lame comment erbij. Pakjes avond is vroeg dit jaar :P nice work dude, hier ook geen haast.
  5. ZiEk

    Atomiswave Groupbuy ADRESSEN EN VERZENDKOSTEN! CHECK PLEASE!

    wauw das snel, ik zie me knoppen :D die sticks zijn ook nice met doosje. duane blijft gezeik, laatste tijd krijg ik ze altijd als het uit usa of asie komt. anyways goede shit psykick!
  6. ZiEk

    Game van 2011

    nog ver gekomen met dark souls?
  7. ZiEk

    Game van 2011

    oh shit helemaal yakuza4 vergeten, damn wat was die goed zeg. zoveel vermaak. Kan niet wachten tot het zomby deel.
  8. ZiEk

    Game van 2011

    Dark Souls Street Fighter 4 AE Battlefield 3 dat is wat ik het liefst speel, ziet er goed uit en speelt lekker. Gameplay FTW!
  9. ZiEk

    Atomiswave Groupbuy ADRESSEN EN VERZENDKOSTEN! CHECK PLEASE!

    Leuke actie, die atomis games zijn echt te aantrekkelijk. Op hoeveel komen die uit met verzendkosten? 1 of 2
  10. ZiEk

    PS3 Dark Souls

    te moelijk voor nozomi forum. Over het algemeem voelt dit deel wel een stuk makkelijker :) echt niks te klagen nog. benieeuwed naar de patch die eraan komt, word wel makkelijker vrees ik.
  11. ZiEk

    Battlefield 3

    DIe game hoor je op de pc te boeken :P Ziet er echt te goed uit en het is echt een stuk serieuzer dan COD:MW op een console. Beetje problemen met installeren, nep steam, niet kunnen valideren en allerlei ander gezeik met servers. Zal wel druk zijn :P SP beetje gespeeld ziet er goed uit, hoog...
  12. ZiEk

    Red Fight District

    http://www.eventhubs.com/news/2011/oct/ ... -district/ replays. De winnars zijn ver van kinderachtig als je zo pro speelt :P
  13. ZiEk

    Red Fight District

    http://nl.twitch.tv/kaostv street fighter nu, beetje laat achtergekomen dat dit er was lol ook mensen uit andere landen spelen mee, poongko, luffy en ryan hart.
  14. ZiEk

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    Tja underground is het toch al, het blijft een niche scene. capcom banners zijn toch wel cool om te hangen lijkt me en als ze ook nog iets toedragen zou ik het niet afschrijven als mogelijkheid. Denk dat het wel past. als ik maar me eigen stick in kan pluggen :P Mortal Kombat vind ik zelf niks...
  15. ZiEk

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    Ja, Psykick zei het al Street fighter 4 wedstrijd, liever super street fighter 4 2012 versie, die er wel zal zijn op die datum. Misschien moeten jullie dan ook ff met Jinx praten van die shadoloo, hij zegt dat ie capcom kent en zow, verder vind capcom het chill om te weten dat jullie een...
  16. ZiEk

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    wat cool ik ken Deurne, keertje naar een concert geweest daar. Echt the middle of nowhere voelde het. 150 tafels klinkt wel groot :D
  17. ZiEk

    Shadaloo.eu *aantal nieuwe pics*

    wel goor man zo een airco uitlaat. debug ps3 boeit niet echt kijk maar naar san diego comic con of die van new york, is ook allemaal met sticks en geen bullshit pads. TE sticks kun je ook makkelijk vastschroeven aan een blad. Klinkt mij meer als cheapness en geen verstand over het genre...
  18. ZiEk

    Shadaloo.eu *aantal nieuwe pics*

    geen probz man, was toch te uitverkocht en als ik het zo hoor met hitte en geschreeuw niet echt relaxed. en dan spelen ze ook nog op pad, zo triest. net als die mediamarkt event lang geleden. Waarvoor waren de screams? Anyways klinkt goed wat je zegt, ga je tourneys organiseeren? of wat...
  19. ZiEk

    Shadaloo.eu *aantal nieuwe pics*

    gefeliciteerd man! wanneer is het?, wat kost het?, en wat is het en of kunnen we verwachten daar?>
Back
Top