What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Pat7o

    Grappige plaatjes topic

    even achteruit in parkeren. jong geleerd! http://www.youtube.com/watch?v=fcptR4sR ... ature=grec
  2. Pat7o

    RKLOK twitter...

    Nice!
  3. Pat7o

    RKLOK twitter...

    pics van die taito table!
  4. Pat7o

    New astro has arrived

    mooi man!
  5. Pat7o

    console (RGB scart) > Jamma adapter

    Ik heb hem ook, maar nog niet geprobeerd....toch maar is doen dan.
  6. Pat7o

    te koop Blast City control panel nieuw

    55 euro exc. verzendkst.
  7. Pat7o

    Street fighter II table

    Wow!!!! erg strak werk... XLR8D van het ao forum heeft een speaker onder het panel zitten...laatste foto's van deze link. http://picasaweb.google.de/vomitus.rect ... OPOFFCZKI#
  8. Pat7o

    Te koop : Zwarte Twinstools

    heb je ook de afmetingen?
  9. Pat7o

    Feedback

    en een +1 voor Ratson, omdat hij me de oorspronkelijke topicprijs heeft betaald! grote klasse. :)
  10. Pat7o

    MF 1.5 xbox 360

    wat hij op PlayAsia kost; ik heb met pa afgesproken dat ik het geld aan hun terug paypaalt. scheelt jou iig aan verzendkst... US$ 74.90 (~54.56 EUR) ik verstuur hem dan in envelop, zal iets van 2 euro extra kosten denk ik.
  11. Pat7o

    MF 1.5 xbox 360

    afgelopen vrijdag kwam mijn nagezonden futari binnen(zonder import tax) en vandaag de futari die PA op 25 november 09 verstuurd had (met import tax)...heeft al die tijd bij de douane gelegen. :roll: maar het was het wachten waard. de nagezonden stuur ik natuurlijk terug...wel zo...
  12. Pat7o

    Feedback

    +1 voor Kong Pooyan
  13. Pat7o

    Dreamcast supergun project

    damn dude..the skillz!
  14. Pat7o

    "Having a Blast"

    zucht. ....en dan die prijs!
  15. Pat7o

    Mijn MVS 6-slot woody

    respect dat je dit voor elkaar hebt gekregen!
  16. Pat7o

    MF 1.5 xbox 360

    ja, ik heb dus al na 3 weken gereclameerd over het feit dat ik (en anderen)hem nog steeds niet binnen had en dat een keer of 4 herhaald met als resultaat dat pa aanbad hem nog eens gratis op te sturen. daar ben ik op in gegaan, uiteraard. ik blijf het vreemd vinden dat niet alleen op dit forum...
  17. Pat7o

    Sold:Stickers:SNK-Neo Geo-Nintendo-Capcom-Konami-Namco-Atari

    ik hou ze wel vast voor je, geen probleem!
Back
Top