What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Pat7o

    Laatste arcadecab!

    He Gideon, prio's op de juiste plaats! wat zijn de afmetingen van deze cab?
  2. Pat7o

    inkoopactie voor de SLG3000

    idd; ik heb er ook al twee, maar nog geen cases, dus als je die ook aan biedt graag!
  3. Pat7o

    Retro beurs Apeldoorn, 06-03-2011

    En kwamen de neus papillen nog aan hun trekken dit keer?
  4. Pat7o

    Super Megalo 2 Opknapbeurtje! VIDEO UPDATE op pagina 3!

    erg gaaf. wie doet het spuitwerk?
  5. Pat7o

    Unieke cab in Nederland....

    ik vind hem eigenlijk wel erg strak!
  6. Pat7o

    Hij is er! Sega New Astro - mijn 1e Candy...

    nope, maar wel al een reserve chassis gescoord, just in case. en alles op zijn tijd, heb daar ook zekers wat hulp bij nodig. (you know who you are 😉 ) heb momenteel toch niet heel veel tijd om te gamen.
  7. Pat7o

    Nieuwe zending begin 2011...

    volgens mij zie ik weer een paar rode aero's right? leipe shit. en die Blasts dan...ik zou er bijna nog 1 halen.
  8. Pat7o

    wat figures en mini spul in een kastje

    ja, op e-bay die hallmark kerst ornamenten met sound, leuk man!
  9. Pat7o

    wat figures en mini spul in een kastje

    Kleine gameroom update: 'The Claw Is My Master! I Have Been Chosen! Ooooooh!'
  10. Pat7o

    FS: Sega Aero City.

    zeker succes gewenst met de verkoop; mocht je spijt krijgen, je zit dicht bij het vuur om weer opnieuw te beginnen. Ik begrijp het best, ik heb ook weleens momenten dat ik alles weg wil doen.
  11. Pat7o

    Hij is er! Sega New Astro - mijn 1e Candy...

    grrr! maar weer eens een monitor probleem (schijnt bij mij te horen geloof ik) dit had ik een tijdje terug ook al eens een paar daagjes, maar toen was het ook ineens weer goed. de arcade dotores maar weer eens raadplegen. 😉
  12. Pat7o

    ----------

    nice!
  13. Pat7o

    Fijne jaarwisseling!

    fijne jaar en stofwisseling allen!
  14. Pat7o

    tl astro city / blast city

    volgens mij heb ik dit al eens gevraagd, en daarom vraag ik het nog eens: welke tl buisjes gaan er in een astro city (geen new astro) en welke in een blast city? moet ze nog steeds vervangen! thnx.
  15. Pat7o

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    dus ik ben soort van schuldig aan jouw cab aankopen? 😉 welkom op dit forum Cees!
  16. Pat7o

    Sega Blast City @ Gameshop Twente

    een blast city is de shit! vraag me af hoeveel er nu ongeveer in NL rondzwerven... not that it matters, maar toch.
  17. Pat7o

    Takai Shokai

    Ik moet vooral lachen om het enthousiasme van de interviewer. redelijke retro pcb verzameling ook daar. :shock: http://www.youtube.com/watch?v=6lmL6Z2h ... grec_index http://www.youtube.com/watch?v=ZlfR3Fwy ... er&list=UL http://www.youtube.com/watch?v=5fnMdk1B ... er&list=UL
  18. Pat7o

    Ruderudie's room

    nice! nee, erg nice!
  19. Pat7o

    Almighty's nieuwe arcade/console room

    ziet er goed uit! Ik moet mijn playseat ook maar weer eens uit het stof halen en een mooi plaatsje voor inruimen. Het is inderdaad een heel andere beleving dan wanneer je met een controller zit te racen.
Back
Top