What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Ratson

    Beetronics 12" 4:3 720p scherm.

    Beetronics 12inch scherm. Zeer weinig gebruikt, geen krassen. 720p met 4:3 beeldverhouding. Inclusief originele afstandsbediening, niet op foto. HDMI/VGA etc, zie foto's. Deze monitors gebruiken Toshiba schermen en zijn gemaakt om dag en nacht aan te staan. Deze is zeer weinig gebruikt. Prijs...
  2. Ratson

    Feedback

    +1 voor waiwainl. Zeer prettig zaken doen :)
  3. Ratson

    8bitdo N30 arcade stick (sanwa stick/seimitsu buttons)

    Wegens zeldzaam gebruik verkoop ik mijn 8bitdo N30 arcade stick. Met usb kabel en doos. Verkeerd in zeer goede staat. Gemod met Sanwa joystick en Seimitsu buttons. Originele buttons zitten erbij. Vraagprijs €80,-
  4. Ratson

    Final Fantasy VII remake (demo)

    De originele zal altijd speciaal blijven voor mij. Was de eerste rpg waar ik me echt in verdiepte.
  5. Ratson

    Final Fantasy VII remake (demo)

    Gisteren even de demo gespeeld. Ik ben best wel ff fan maar ik kreeg echt een gevoel als een klein meisje dat voor het eerst in een Barbie winkel komt :mrgreen: Kan echt niet wachten, 10 april is het eindelijk zo ver. Nog meer hier die er naar uit kijken?
  6. Ratson

    NeoSd/darksoft mvs multi cart.

    Heb inderdaad gehoord dat de support van darksoft erg goed is. Goed om te weten voor de nabije toekomst :mrgreen:
  7. Ratson

    NeoSd/darksoft mvs multi cart.

    Even een heads up. Voor wie de darksoft heeft gekozen, goede keus! De service van terea onion/neosd is erg slecht. Member op ng.com had een probleem na de garantie periode. Dat is dan zo, maar het probleem was ontstaan na een door hun uitgebrachte update, die de cart heeft gebricked. In dit...
  8. Ratson

    Nieuwe Shmup uit in de arcade: Aka to Blue

    Ja klopt, alleen kostte mijn xbox en ps4 bij elkaar een kwart van dit systeem. Vind het wel supervet en gezien wat het is, niet te duur. Maar wel buiten mijn budget. Hoop het een x te kunnen spelen op originele hardware.
  9. Ratson

    Nieuwe Shmup uit in de arcade: Aka to Blue

    :D ja dat snap ik. Maar ik had het over de prijs van de arcade hardware en games.
  10. Ratson

    Nieuwe Shmup uit in de arcade: Aka to Blue

    Klopt, op AO hebben ze er een topic over. Wel heel vet in deze tijd maar buiten mijn budget 😁
  11. Ratson

    Nieuwe Shmup uit in de arcade: Aka to Blue

    Die aka to blue hoort volgens mij bij een compleet nieuw arcade systeem: exa-arcadia genaamd.
  12. Ratson

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Ja kan er zeker weer effe tegen. En over 6 maanden eindelijk volledig schuld vrij na 6 jaar krom liggen. Nacon stick voor een leuke prijs via gamemania gekocht als '2e hands' met 6 maanden garantie. Doos was nog ongeopend dus eigenlijk nieuw 😁
  13. Ratson

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Nog wat aanwinst van 2019:
  14. Ratson

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Mooi spul allemaal🤩
  15. Ratson

    Gamecube JAP Orange / GCDual HDMI / Boxed GB Player / WASP

    Was ook een mooi prijsje. Had helaas zelf het geld niet😁
  16. Ratson

    последние новости видео

    Bedankt, na zeer vriendelijk verzoek weer toegelaten. Was mijn eigen schuld maar blij om terug te zijn😁👍.
  17. Ratson

    последние новости видео

    Klopt Robin. Bij deze ook mijn excuses aan arjan voor de uitlatingen van mijn kant. Ben blij om weer terug te zijn. Lang verhaal kort: het ging niet goed met me. Daar heb ik hard aan gewerkt en dat gaat steeds beter. Fijn om hier weer te kunnen zijn😁
  18. Ratson

    последние новости видео

    Hoezo moeilijk doen? Vrijwel iedereen zeikt over neo geo.com. Maar daar hebben ze het probleem opgelost door niet iedereen market privileges te geven. Als je daar niet gewoon post dan kun je ook niet kopen of verkopen. Dat forum bloeit nog steeds. Maar goed, ik doe blijkbaar moeilijk. Fijn om te...
  19. Ratson

    последние новости видео

    Snap dat het veel werk is. Maar blijkbaar was het niet teveel werk om cthulhu post te verwijderen. Erg jammer. Ik ben weg hier.
Back
Top