What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. S

    Gezocht: leuke mvs en pcb titels.

    Het is even druk, maar ik probeer zsm even te kijken of ik hem nog heb en wat ik nog meer dubbel heb evt.
  2. S

    Gezocht: leuke mvs en pcb titels.

    Ik heb waarschijnlijk wel een metal slug 3 en shocktroopers 1 voor je
  3. S

    Interest check: Sega New Astro City

    En blij dat ik er nog mee ben ;)
  4. S

    Te ruil: Kaiser Knuckle

    Misschien al bekend, maar let op me Arkanoid returns qua controls. Onspeelbaar zonder spinners..
  5. S

    Wanted: Mortal kombat 1 of 2, Operation Wolf

    Ik heb hem laatst weer eens gespeeld bij Bonami en vind het nog steeds een leuke game om een keer te spelen. Ik denk dat ik hem thuis te snel beu zou zijn.
  6. S

    NGC Event II: Out of Space!

    WOW het ziet er echt te gek uit! Ik moet toch ook ooit eens komen. Effe kijken of ik Thunderblade nog kan uitspelen met 1 gulden zoals vroeger bij Centerparcs als klein menneke.
  7. S

    Feedback

    +1 voor Stevuns! PC engine via marktplaats van hem gekocht. Na een prettig telefonisch contact bleken we hier allebei op het forum te zitten. Super verkoper!
  8. S

    Gezocht 3DS voor mijn zoon

    Ze hanteren 1 jaar inderdaad, maar dat mag dus niet... Gewoon blijven aandringen en anders stennis schoppen in een volle winkel 😉
  9. S

    Gezocht 3DS voor mijn zoon

    Zeker doen inderdaad, maar vergeet niet dat je geen koopovereenkomst hebt met Nintendo maar met de verkoper..
  10. S

    Gezocht 3DS voor mijn zoon

    Eigenlijk is het geen grijs gebied, maar wordt het hooguit mistig gemaakt door de detailhandelv 😉 In dit geval weet ik zeker dat je een langere levensduur mag verwachten en buiten de 1 jaar garantie geldt dan dat de verkoper een deel van de reparatiekosten op zicht moet nemen. Ik heb jarenlang...
  11. S

    Gezocht 3DS voor mijn zoon

    2 jaar oud en een moederbord defect moet toch niet kunnen.(mits niet door schade ontstaan natuurlijk) Buiten de standaard garantie van 1 jaar moet de verkopende partij toch wat meer voor je betekenen naar mijn mening in dit geval. Volgens mij is men volgens het consumentenrecht verplicht een...
  12. S

    GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

    Ik wil denk ikk ook wel een reserve monitor en chassis combo hebben voor mijn new astro city(s). Als ik maar zeker weet dat het (eenvoudig) gaat passen...
  13. S

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    zo dat is inderdaad een prachtig cab Da Dude. Veel plezier ermee!
  14. S

    Sparky's tweeling

    @cageman, de monitor gaat niet meer aan, spel start op want ik hoor geluid. Ik heb er nog niet echt naar gekeken, maar heb gelezen dat het een zekering op het chassis kan zijn. Eerst Eens kijken of ik daar bij kan komen.
  15. S

    Sparky's tweeling

    Zondag bij Da dude een tweede NAC opgehaald. Kon het niet laten, want mijn oude is nog stuk en ik wil toch spelen ;) Hij staat prima in de geimproviseerde arcade(lees bijkeuken).
  16. S

    Feedback

    +1 voor da dude! Goede deal gehad door goede communicatie! Zeer blij met de nac.
  17. S

    Te Koop SEGA NEW ASTRO CITY

    Sorry last in de vluggigheid dat Rklok hem verkoopt, vandaar mijn vraag over bezorgkosten 😉 . Logisch als je niet bezorgd hoor. Waar staat de cab?
  18. S

    Te Koop SEGA NEW ASTRO CITY

    Ik wil hem graag! Kun je me even mailen wat de eventuele bezorgkosten zijn?
  19. S

    Sega Driving System

    @Ratson ja ik kom uit waalwijk. ik bedenk me net dat ik volgens mij samen met een vriend van me(Gideon) nog bij jou ben geweest om een cocktail tafeltje te kopen..
Back
Top