What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Drifter

    Microsoft Persconferentie E3

    De andere games ken ik niet, maar Metal Gear Rocks! Alle versies!
  2. Drifter

    Oproep aan alle Nozomi members! INZAMELING IS KLAAR! THNX!

    En juist in dat fixen zijn s913 en ik weer geintresseerd! :)
  3. Drifter

    Death Smiles 2

    What the fuck???? :shock: Bij de laatste meeting vertelde me iemand over een bullithell.. maar dit gaat wel erg ver!! I'm getting old... not too old... but old!
  4. Drifter

    Oproep aan alle Nozomi members! INZAMELING IS KLAAR! THNX!

    Risken... ehm.. boardspel risken? Waar is de smiley? offe... zeg ik nu iets doms :shock:
  5. Drifter

    Emulator op PSP

    Hier is de uitleg: Maar ik wilde dit voor mijn PSP ook gaan doen dus wil het voor jou ook wel doen als het gelukt is hoor! 8)
  6. Drifter

    Oproep aan alle Nozomi members! INZAMELING IS KLAAR! THNX!

    Ik zou het wel heel cool vinden als ik daar een keer bij mag zijn... Dan leer ik ook weer eens wat!
  7. Drifter

    Coole Shooter... maar de naam?

    You're right, er zijn mame versies die opeens op mijn harde schijf opduiken.. huh? 8) Gisteren met s913 onze kick-ass Mame config samen gesteld bij Informatique dus die moeten we binnenkort even ophalen... Wellicht gelijk bij Pascal/Hasan langs om mijn SFIII board op te halen en een durum te...
  8. Drifter

    Mening poll: Nieuwe generatie is hier?

    Ziet er, zoals veel dingen van Sony, weer gelikt uit... PSP vind ik een waanzinnige handheld-gamemonster dus ik vermoed dat dit wel goed komt. Wil em eerst wel even in handen hebben... 8)
  9. Drifter

    Coole Shooter... maar de naam?

    Guys, Op de laatste meeting heb ik een tijdje een waanzinnig shooter zitten spelen, voor de die-hards een classic, voor mij een hele nieuwe ervaring! Ik wil deze game in de gaten houden en zodra deze ergens voor een leuke prijs te koop is graag in mijn uit 1 spel bestaande collectie hebben. Ik...
  10. Drifter

    [TK] SHMUPS, Saturn/DC/PSX/PS2/Megadrive

    *Staying clear from the Cave Addiction ... for now.... One Addiction at a time * :D Zo maar een avond in Onno's Leven: En nu Onno, de nieuwste lid van CA... Cave Anonnymous... "Hoi ik ben Onno, en ben een Cave Verslaafde maar ben al een week clean..." "Applaus! Goedzo.. Wat knap!"
  11. Drifter

    De OK Baby licht verbeterd en in actie op Anime 2009

    s913 heeft de benodigde onderdelen voor onze MAME pc's al besteld dus we gaan er tegenaan... dat bouwen en configureren lukt ons als IT'ers wel. 😉
  12. Drifter

    De OK Baby licht verbeterd en in actie op Anime 2009

    Dat dacht ik al... Zoiets werd op de Nozomidag idd ook al gezegd... Thanks!
  13. Drifter

    De OK Baby licht verbeterd en in actie op Anime 2009

    Heeft iemand ervaring met de killer edition? Ik vind het wel mooi dat je voor 300 euro al die games hebt, mits ze lekker draaien natuurlijk! Of is dit een niets meer dan een soort van MAME emulator?
  14. Drifter

    De OK Baby licht verbeterd en in actie op Anime 2009

    zeg ook niet dat je em hier moet halen :) ik was alleen benieuwd of dat em was, het was de eerste hit in google! :D
  15. Drifter

    De OK Baby licht verbeterd en in actie op Anime 2009

    Bedankt voor het uitgebreide verslag! Daar ga ik ook wat aan hebben... beter goed gejat dan slecht bedacht.... Die 10000000 in 1 (ik hou van overdrijven) heeft ook mijn interesse... Wellicht een gezamelijke deal ivm verzendkosten? vermoed dat dit em is: http://www.jammaboards.com/store/1069-i...
  16. Drifter

    Boek? eh.. zo'n ding met bladzijden...

    Bestaat er uberhaupt wel een AtomisWave SD cab. manual in engels of andere talen? De Sammy Site is zo onoverzichtelijk en Google zo terughoudend... :x
  17. Drifter

    Oproep aan alle Nozomi members! INZAMELING IS KLAAR! THNX!

    Aaargh... nachtmerrie.... dat is een van mijn biggest Cab-angsten.. die f***ing monitor.... Goeie actie, kom op met dat paypall adres!
  18. Drifter

    Batterij CAVE games vraagje + andere vraagjes

    Een Suicide battery?
  19. Drifter

    Pre-Candy

    Ik kan aan een monitor komen, uit een oude Arcade kast, voor 75 euro... Maar het overzetten lijkt me nogal tricky.... :? Of is dat gewoon een kwestie van Easy-Does-It?
  20. Drifter

    blwfbxbcJQ new user maar....

    #$&@^$(&^@#$ SPAMBOTS.... :x
Back
Top