What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Drifter

    Arcade System is Dead

    Cool gedaan man... En Congratz! Retro sound! Wat ga je precies verzorgen op het fruitfest?
  2. Drifter

    Inzameling Monitor thankyouNozomimembers topic!

    Of beter... zeg tegen mr. TNT .. " hangt u hem daar maar in!" ehm.... de monitor dan...eh.. nevermind... :?
  3. Drifter

    Oproep aan alle Nozomi members! INZAMELING IS KLAAR! THNX!

    There is no price... for awesomeness! Cool dat het gelukt is!
  4. Drifter

    TR of TK PAL Playstation 3 80 gb

    Oh bummer.. er komt nog een Egret III en een Magnum mijn kant op ... maar anders had ik hem zeker gekocht... Mooie prijs voor een mooie configuratie!
  5. Drifter

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom op het forum Marc Anthony. Impressive list!
  6. Drifter

    Nieuwe aanwinst!

    Ja zo kan ik ook altijd een excuus verzinnen! :D :D
  7. Drifter

    What the FAQ?

    @Ro0d: Helemaal de bom! Precies wat ik bedoel en ik ben bezig met een MAME doc, waarin alle config en zut is opgenomen. Ik zal die NOZOMI header hierin bakken... beetje reclame kan nooit kwaad!
  8. Drifter

    What the FAQ?

    Nou.. de beginners dus niet :) Top Ken... ik ga ook mijn best doen..
  9. Drifter

    What the FAQ?

    De Knowledgebase/FAQ's wil ik wel vullen.
  10. Drifter

    What the FAQ?

    I stand corrected... N00b status confirmed... Klinkt goed! Je zou ook de font-end hiervoor kunnen gebruiken? Dus de reviews of FAQ's buiten het forum maar een niveau hoger.. wordt die ook gebruikt... Is dat misschien ook nog wat?
  11. Drifter

    What the FAQ?

    Je zou het inderdaad in het engels kunnen doen. Aan de andere kant vind ik dit "kleine" gezellige ook wel wat hebben... Als niemand problemen met het Engels heeft is dat natuurlijk ook geen probleem. Voor wat betreft de FAQs weet ik zeker dat s913 en ik dat wel willen vullen. We zijn het ten...
  12. Drifter

    What the FAQ?

    Ik zit eraan te denken om een big-ass FAQ achtig iets op te zetten voor de newbe N00Bs zoals ik. Je hebt zoveel wat je niet weet, uit moet zoeken e.d. Dat voorkomt dan weer domme vragen op de fora... alleen al het aantal verschillende game manufacturers met hun eigen systemen, boarden die...
  13. Drifter

    Nieuwe aanwinst!

    En die meeslepende muzier erbij... De natte droom van elke wannabe piloot! Hoeveel vlieguur heb je er al opzitten? Enne.. neem je hem mee naar de volgende meeting? :twisted:
  14. Drifter

    De Nieuwe Gameroom

    Erg strak mannenhok! Mis alleen wat vrouwelijk schoon aan de muur? :) Vroeger had ik binnen ook zo'n kamer vol met games.. Nu staat het vol met Dora DVD's en ben ik verbannen naar de garage die ik omgebouwd heb tot gameroom. Tis iets behelpen en s913 kan daar alleen met gekanteld hoofd staan...
  15. Drifter

    Metal Gear Arcade

    Wow.. en dan te bedenken dat ik 3 en 4 nog "even" uit moet spelen...
  16. Drifter

    Arcade Game collectie van:

    Mahjong is toch een board spell? Kun je daar ook mee vechten? Pijnlijk! Ik stem voor.... StreetRummikub!
  17. Drifter

    Nice or ugly?

    I don't care, als de coin slut er maar bij zit...weheeeee! ALT-TAB (Vrouw komt binnen)......connection lost..........
  18. Drifter

    [WTB] Sanwa pushbuttons WIT en JAMMA Harness gevraagd!

    Ik wil dan wel met je meedoen Dude! Spaart verzendkosten!
  19. Drifter

    TK: New Astro City marquee holders

    Blijf het een erg vet gezicht vinden, een aantal van die cabs op een rij!
  20. Drifter

    Arcade Game collectie van:

    En die MVS waren er ook in die 60 in een enzo.. dus dat vind ik weer erg interessant... Mijn MVS staat bij PsyKick in de bestelling.. dus da komp goe...
Back
Top