What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Mildoe

    Mario Kart N64 toernooi op 29 januari (locatie Bonami museum

    Leuk om op deze dag een nozomi uitje te organiseren en bij elkaar komen om competitief te gamen? :D Is nog vrij ver vooruit, dan kunnen we altijd nog even kijken of we er tijd voor vrij kunnen maken? Daarnaast kunnen we naar al dat oude vergane glorie checken in het museum zelf!
  2. Mildoe

    Game van 2011

    Nog niet veel kunnen spelen dit jaar, maar zo tot nu toe... Uncharted 3 Batman Arkham City Battlefield 3 Eigenlijk ook de enige games die ik gekocht heb dit jaar...naast 3ds en een paar 3ds games en wat oudere games...
  3. Mildoe

    19-11-11 Nozomi-meet in Apeldoorn

    Kan er niet zijn helaas. Zit vanaf de 14e in China. Ennuh....China - Apeldoorn is zo een slordige 12 uurtjes reizen... :lol:
  4. Mildoe

    Battlefield 3

    Heb deze afgelopen woensdag gehaald. eventjes gespeeld en moet zeggen dat deze game wel erg tof is. Single player heb ik net 3 missions gedaan ofzo en een half uurtje multiplayer gedaan. Nice. Kopen!
  5. Mildoe

    Forum leaderboard (wie kan er een beetje shinen?)

    kan goatboy niet een vette pixelart voor ons maken? Een originele Henk banner zou niet misstaan!
  6. Mildoe

    VERKOCHT: Sega Net City (Sitdown Conversion)

    Henk, ik zit nu in Hong Kong al voor bijna een maand en ik zie je net city. Uber geil. Misschien dat ik interesse heb in je kast, maar dan moet ik even kijken hoeveel knaken ik over heb na deze vakantie...was ook niet goedkoop helaas. Als je een koper hebt, ga gewoon door daarmee, maar als je...
  7. Mildoe

    Moderne vs oude gamereleases

    er is natuurlijk wel verschil. sommige games hebben alleen maar een verschijning in een boekje nodig om te weten dat ie gewoon kick ass gaat worden en sommige games moet je wat meer voor doen om erachter te komen of ie tof is...
  8. Mildoe

    Game Over voor Taito Type x2 in de arcades?

    Vandaar dat me moeder er altijd zo jong uit ziet...
  9. Mildoe

    MSX, C64/128, amiga, Amstra, Atari ST etc.

    C64: Bruce Lee, Usagi Yojimbo (vast wel nog meer alleen helemaal vergeten!) Amiga: Uridium, IK+, Camelot, Alien Breed, Chaos Engine, Monkey Island (1+2), Road Rash, Super Cars 2, california games En zo kan ik eigenlijk nog wel doorgaan, maar ben zoveel titels vergeten...zoveel coole shit was er...
  10. Mildoe

    Almighty's 'Sega Megadrive' collection

    Hmmm, kon me niet herinneren dat er een volumeknop op de megadrive zat? Is dit de 2011 versie ofzo :o
  11. Mildoe

    SEGA DAYTONA 2 MOD Cabinet UPDATE!

    HARDCORE! Echt te vet voor woorden...is toch wel beter dan zo'n playseat ;)
  12. Mildoe

    JAMMA THe Hutt cabs in Animecon

    Was hier vroeger elk jaar op de animecon, totdat het verrot duur ging kosten om daar te zijn... Wel vet overigens! Veel freaks die daar rond lopen :d Altijd lachen daar!
  13. Mildoe

    Te koop: Gamecube accessoires en 2 Hucards

    En ik maar de hele tijd denken wanneer Mr. Loo die HU cards ging overnemen! :roll:
  14. Mildoe

    ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1

    Arjen in de Afterburner Climax kast was toch wel de pro moment van de dag! Bliksemsnelle reactievermogen die gast :O
  15. Mildoe

    OK Baby Candy Cab met extention voor 180 EURO

    En wat zijn niet eerlijke foto's dan? Maar die ok baby heeft al veel jaren achter de rug...wat is er eigenlijk met die panel aan de hand? Of zijn dat ECHTE old skool buttons?
  16. Mildoe

    Way back in the old school...op je i7

    Zo, erg bedankt voor die link. Echt supervet die G&W! HAd vroeger die DK jr en Zelda G&W Nu kan ik em weer beleven!!!! :D
  17. Mildoe

    Shmup Mini Clinic op 1 Mei

    klinkt erg goed! Ik ben een shmup noob, dus ik kan wel wat tips van de pro's gebruiken! Enige wat ik ooit heb uitgespeeld is 1942... :(
  18. Mildoe

    ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1

    Kheb er zin in. Kan ik even kijken of ik al wat gegroeid ben ten opzichte van Ken... :shock:
  19. Mildoe

    ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1

    Klinkt goed! IS dan wel de eerste keer voor mij. Ik opteer ook voor een zondag. (1 mei zou ideaal zijn, aangezien ik dan werkeloos ben!)
  20. Mildoe

    Moon diver & Hard Corps: Uprising

    Iemand deze twee games al gedownload van de psn/xbla? Moon Diver, van een van de mensen van de classic Strider. Zelfde concept ongeveer alleen dan met 4 player co op! Screens en video's zien er erg vet uit! Hard Corps. Contra (van ARC System Works) anno 2011! Nuff' said. Laatste tijd...
Back
Top