What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. C

    [Gezocht] Dodonpachi Saidaioujou

    Niet zo zeuren. Gaat prima zo toch :)
  2. C

    Mini Virtual Pinball / Acrylic Casemod Buildlog

    Howly? Hahahaa
  3. C

    Welk PCB voor custom arcade stick?

    Of als idee een enkele padhack doen en bijvoorbeeld een CronusMax gebruiken?
  4. C

    TK: Gradius Pachislo

    Ongeveer 81 x 48 x 33 (h x b x d, in cm). Inderdaad niet zo heel groot. Weegt een kilo of 30 denk ik.
  5. C

    TK: Gradius Pachislo

    Dank voor de off-topic vervuiling van deze sales thread, Kaneda. Wat heb ik hier nou aan.
  6. C

    Gefeliciteerd PascalP!

    Op de valreep!
  7. C

    TK: Gradius Pachislo

    Voor de Konami/Gradius fans: perfect werkende Pachislo met Gradius als thema. Kast is aangepast voor 220v, en heeft een extra volumeregeling zodat je hem lekker zacht kunt zetten (ze kunnen normaal alleen hard, heel hard, en oorverdovend hard). Je krijgt er een berg Japanse tokens bij, genoeg...
  8. C

    TTX2, zeer complete set SOLD

    Wat staat er op je verlanglijstje, dat je al deze goodness verkoopt?
  9. C

    Rklok, alweer 46 jaar voorbij geklokt!

    Valt mee hoor. Ronnie is heel af en toe nog wel eens online hier.
  10. C

    Rklok, alweer 46 jaar voorbij geklokt!

    Proficiat!
  11. C

    Initial D6AA speelbaar met loader

    Er kan een Lindbergh en een Ringedge in. Op dit moment heb ik ID7 draaien (dat is op een Ringedge). De cab is een ID5 cab met een Lindbergh er in. Sega gebruikt deze cab al wat jaartjes voor InitialD. Pas sinds kort hebben ze weer een nieuwe variant, voor de laatste versie van initialD.
  12. C

    Initial D6AA speelbaar met loader

    Ja man, ik weet het. Maar ik ben ook gewoon nog steeds heel blij met dat apparaat :)
  13. C

    Initial D6AA speelbaar met loader

    Gelukkig kan ik dat gewoon hier op draaien :), zonder noodzaak voor een PC: Wel coole ontwikkeling, dat wel. :mrgreen:
  14. C

    Te koop Sega Nascar racecab met Outrun 2 SP - VERKOCHT

    Hee! Eddy heeft eindelijk zijn Outrun 2! Veel plezier ermee!!
  15. C

    Gefeliciteerd Marcosan30!

    Gratulerer!!
  16. C

    Groove Coaster 3

    Helemaal niet zo lang eigenlijk!
  17. C

    Groove Coaster 3

    Niet nodig joh. Die kast kan zo nakend hard worden gezet dat je hartritme gewoon wel mee móét gaan met de muziek :mrgreen:. Hij overstemde gisteren zelfs de Rambo én In The Groove; zelfs als je naast de Rambo ging staan.. Die 10 meter van de Groove Coaster staat. Hahaha
Back
Top