What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    ! Zo vandaag Taito X2 emulator geinstalleerd! Raiden IV :) wel vet helaas contoller instelling alleen 4 way en dat speelt voor geen meter :( verder laat hij hem alleen horizontaal :(
  2. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    heh weird! zou nu zichtbaar moeten zijn :P
  3. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    lYg4E8qsLwM Zo :)
  4. P

    Gezocht: Candy Cab of 29" monitor

    Je had die cab net in bezit toch? Is ie niet terug te brengen :P of in te ruilen voor een werkend exemplaar? (voor het geval je bij een arcade hal hebt gehaald ofzo)
  5. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Even kijken of ik nog kan posten :mrgreen: Weeee zal kijken of ik een filmpje kan maken begin van de week! iig 2xbox controllers werken smooth :)
  6. P

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    krijg hier een malware melding bij openen van de bovenstaande link
  7. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Thnx! Ik had al eerder geprobeerd! Ben momenteel aan het opzetten op mn laptop en Windows 8 gaf problemen met xpadder. Ik zal het nog eens proberen (Windows 8 begin er niet aan btw... Slecht OS) Merkte dat met standaard Xbox drivers veel van de knoppen het niet doen. Waaronder de oude dpad en...
  8. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Verder script toegepast om met knop in sleepmode te zetten. Als iemand weet hoe ik dit aan Joy1,2,3,4,5,6 tegelijkertijd het onderstaand script kan uitvoeren hoor ik het graag! Het is mij iig niet gelukt ugh :(
  9. P

    Monitor issue's ( Naomi cab monitor)

    Naar de kringloopwinkel en een nieuw scherm in doen... klinkt als een disaster waiting to happen! Wel jammer dat je zoveel problemen mee hebt... Kijk of je een electricien kan langs laten komen?
  10. P

    Mini-SLG

    en wat zijn de bevindingen?
  11. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Bedankt voor de tip ckong! zo kan ik iig de roms en bios files van elkaar scheiden. (ik neem aan dat deze in MAME zelf onder elkaar worden geordend en het probleem van de random game niet word opgelost). Ik ben er wel achter als je bij openingsscherm van MAME zoekt op games en spatie invoerd...
  12. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Ik heb mame roms werkend gekregen en geprobeerd MAME meerdere rompaths aan te maken maar na heel wat gegooglen en hoop gekloot geen suc6 (mame.ini aanmaken en wijzigen niet gewenste resultaat)... Ik heb inmiddels vrede genomen dat alles onder 1 ROM folder komt Een irritant probleem dat ik...
  13. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    haha nee die fout met uitpakken heb ik idee lang geleden ook gemaakt toen ik met een hyperspin installatie mee aan het kloten was :P ik probeer nu 1 voor 1 te downloaden en iedere keer testen... zojuist Air gallet gedownload! leuk :)
  14. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Ben weer een avondje zoet! Ik heb alle metal slug aan de praat gekregen en zoals aangegeven de BIOS files in romdirectory geinstalleerd echter andere neogeo games en mame games werken niet... ik heb romfolder gedefineerd maar ik heb nog steeds problemen.... ik ben de boel aan het configureren...
  15. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Ik heb dus bovenstaande geprobeerd en vrijwel geen 1 rom lijkt het te doen... ontiegelijk frustrerend 3 uur verder en enige die ik werkend heb gekregen is Donkeykong JR :(
  16. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Zojuist wireless Xbox met USB single gekocht! Ik heb nog een hori fs3 met sanwa waarvan ik de USB kabel moet fixen:P tussen kast deurtje :( heb zin om aan de slag te gaan wee
  17. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Haha Bing grappenmaker :mrgreen: Ik had op ebay gekeken en zag die receivers voorbij komen! Zo te zien heeft microsoft ook een originele! Wil graag klussen dit weekend maar zo te zien moet ik online gaan bestellen :( liefst koop ik alles dit weekend in de winkel haha :D mooiste zou witte...
  18. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    thnx :) voor de response! ik denk dat ik voor wireless xbox controllers ga (werken die ook met XP?), als ik het eenmaal heb geinstalleerd kan ik dan uit de voeten zonder dat een toetsenbord/muis aan te pas komt? Krijg ik geen problemen aangezien het scherm 90graden gedraaid is? /edit lees het...
  19. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    De xbox zal niet passen vrees ik gezien zuil maar 23 cm breed is:( even kijken hoe ik dat best kan oplossen
  20. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Maakt het nog uit wat voor 360?
Back
Top