What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. M

    Tekenaar (digitaal) gezocht.

    http://er-pro.nl/illustraties https://www.facebook.com/elwin.rijken
  2. M

    Retro Planet event op 2 juli! Net voor de vakantie :)

    Veel plezier, ik heb geen vervoer dus ik ga er niet bij zijn :(
  3. M

    Monitor gezeik

    Komt goed uit dan want ik heb twee extra yokes over van de gesloopte buizen. Maar ik ga het allemaal in de handen van de expert laten, dus als hij zegt dat iets niet kan dan doen we het niet.
  4. M

    Monitor gezeik

    Het plan op het moment is om de twee chassis (2930 en 2932) en de MS9 buis naar een via via kennis die reparateur is te brengen, en dan beide chassis weer in complete working order te brengen (als dat mogelijk is), en dan het MS2932 chassis met de MS9 buis te paren en die als complete monitor...
  5. M

    Arcade Links

    Ik verwachtte om eerlijk te zijn deze link met dat commentaar: http://www.wickedretarded.com/~crapmame/
  6. M

    Arcade advies nodig prijsvraag

    Van die mini candy cab modelletjes zouden het wel goed doen denk ik.
  7. M

    Forum feature requests

    Dan klik je denk ik de verkeerde download link (als je geen adblock gebruikt kan dat verwarrend zijn). Andere file host: https://we.tl/LVmTI1upDK
  8. M

    Forum feature requests

    Zo. Nu alleen nog ff de verschillende sizes maken voor favicons. EDIT: Hier! Sukkekok! https://www.sendspace.com/file/vxk4gq
  9. M

    Forum feature requests

    Heeft iemand een idee waar dat cab plaatje origineel vandaan komt? Wat in het logo gebruikt wordt is een 111x111 upscale van iets wat zo te zien ooit een lagere resolutie had dan dat. In sombetzki's zip zie ik allemaal android en ios formaten die veel groter zijn, dus dat wordt waarschijnlijk...
  10. M

    Forum feature requests

    Damn, sombetzki was me voor :D Ik had deze gemaakt: https://www.sendspace.com/file/onk8ea Had geen idee hoe die favicons tegenwoordig werken :P
  11. M

    Monitor gezeik

    Ik heb het een en ander weggelaten uit het verhaal omdat het anders formaatje Silmarillion zou worden. Zo heb ik de eerste monitor (aan het begin van het verhaal) naar een CRT reparateur hier in Eindhoven gebracht. Die kwam tot de conclusie dat de nek gebarsten was, dus dat was een korte...
  12. M

    Group Buy: Arcade Key Rings - Finished, Great Succes!

    Aaaaaa Ik zal me inhouden. Schrijf mij maar op voor 3x sega, 1x blast city, 1x new net city, 1x taito, 1x naomi.
  13. M

    PC protection?

    Security Essentials / Defender. Meest minimale muk die amper beschermt, maar t heeft dan ook nagenoeg geen impact op je systeem qua performance. Beetje zoals van die ultradunne condooms. Kans dat t scheurt is groot, maar t voelt wel beter :D
  14. M

    Retro Planet event op 21 mei "Outrunners Unite" *UPDATE*

    We hadden wat ge-In-The-Grooved. Jasper, die al wat ervaring heeft, speelde ☺ - Destiny (Doubles - Medium) En ik stond voor het eerst van m'n leven op een dance pad met Triple J - Sunshine (Novice) :P
  15. M

    Monitor gezeik

    Hahaha, cornflakes in je bier. Klinkt niet slecht eigenlijk. Ik heb genoeg superguns en CRT's om games op te spelen, dat is het probleem niet. Ik speel liever op een CRT TV dan een LCD in m'n Blast te hangen. :)
  16. M

    Monitor gezeik

    ...Iemand een burn free MS9 buis kopen? :lol:
  17. M

    Monitor gezeik

    Particulier. Hij was ooit verzamelaar, en had meerdere kasten, maar 2 kinderen die grotere slaapkamers wilden hadden zijn hobby teruggedreven tot 1 kast op zolder, die uiteindelijk ook weg moest.
  18. M

    Monitor gezeik

    Hey dudes, Eind 2014 koop ik een Blast City. Halverwege de rit krijg ik een telefoontje dat de monitor het niet doet. Naja, draai ik om, of halen we wat van de prijs af. Ik neem het risico dat het wel een chassis probleem zal zijn wat te fixen is, en besluit door te rijden en af te dingen...
  19. M

    [Gratis] Sega Saturn HSS-0130 spullie

    Voor alleen de prijs van verzending bied ik aan: 2 Saturn controllerkabels + PCB of 2 Saturn controllerkabels + PCB + 2x 8 button PCB's of 2 Saturn controllerkabels + PCB + 2x 8 button PCB's + 2 vage no-brand joysticks Misschien dat ik er ook nog 2 balltops bij kan vinden als dat nodig...
  20. M

    STNGC (98,7% klaar!)

    Wat een awesome project! Mooi ook dat je meerdere malen je gras compleet trasht :lol:
Back
Top