What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    Almighty's NEW Playground (2)

    kijk uit of je geen bootlegs neppers hebt gescored. Ben ongeveer 8 jaar geleden met game music begonnen...collectie van ongeveer 100+ albums terug naar 20 nu. Zeldzame stuff zoals snatcher soundtracks kosten je wel 100 dollar, ma die zijn het wel echt waard. Baki weet ook wat the good stuff is...
  2. D

    Laatst gespeelde Retro titel?

    nice man! ik krijg nog wat zeldzaam snk spul binnen volgende week, plus wat vette super famicom titels :P
  3. D

    Laatst gespeelde Retro titel?

    :lol: :lol:
  4. D

    Samurai Spirits Sen

    ziet er vet uit, ma ik moet tog zeggen dat mn gamer-hart bij 2D ligt 8)
  5. D

    Mooiste resin allertijden: 18'' Akuma

    yup, almighty is ons meissie :lol: :lol:
  6. D

    Samurai Spirits Sen

    hey baki, waar speel je die neo64 boards op? supergun of cab?
  7. D

    must have 360 titles?

    Binnekort ga ik eindelijk een 360 halen, maar welke must-have titels heb ik tot nu toe gemist?
  8. D

    Street Fighter IV

    2D rules. sf4 3D? in de prullenbak.
  9. D

    Laatst gespeelde Retro titel?

    eigenlijk nix meer de laatste 2 weken. daarvoor was ik bezig met layer section saturn import...kwam bij de laatste baas na paar dagen spelen, best hard, ma de muziek...om te smullen. meteen ma even de ost en de ast gechecked.
  10. D

    Street Fighter IV

    ik hoop echt dat dat een grap is.
  11. D

    TK/TR: PSIKYO visual works artbook

    weer beschikbaar....ik ruil tegen jap saturn gamessssssssss
  12. D

    Damn die retro snes is duur, Vampire Kiss

    Dit betekent uiteraard dat iemand al een hoogste bieding had geplaatst. dan gaat het bod automatisch over dat van jou heen...
  13. D

    Damn die retro snes is duur, Vampire Kiss

    zo te zien weet je helemaal niets van japanse snes games af. er BESTAAN geen gesealde sfc games. die zijn allemaal ge-resealed. maja sommige mensen trappen daar nu eenmaal in...toch?
  14. D

    Bionic Commando

    jah, geen eye-candy en zero gameplay aub.
  15. D

    Street Fighter IV

    als het 3d is schiet ik ze af.
  16. D

    japanse dreamcast

    rpgs op de dc zijn vet stront.
  17. D

    Damn die retro snes is duur, Vampire Kiss

    er zullen ook velen zijn die je op de hooivork zullen nemen.
  18. D

    Damn die retro snes is duur, Vampire Kiss

    collectors smullen hier van. Deed ik ook ooit, maar heb alle gesealde games verkocht voor een flinke prijs. Behalve die 2 snes games niet.
  19. D

    Damn die retro snes is duur, Vampire Kiss

    Zoals je hebt kunnen LEZEN is terranigma ENGELS. waarschijnlijk de laatste die geseald is, voor minder dan 500 gaat ie niet weg. Een gesealde contra 3 is zeer zeldzaam, de laatste 2 jaar is er geen ENKELE op ebay geweest. marktwaarde is ongeveer 400 euro. Ik verwacht ook niet van iemand zoals...
Back
Top