What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    Je zeldzaamste game?

    Trouwens, die gesealde terranigma van je zal wel duits of spaans zijn. Staan dagelijks op ebay en marktplaats te koop voor een prikkie en anders: PICS!!
  2. D

    Je zeldzaamste game?

    wow heb jij ff veel teveel voor pulstar betaald, jezus. Pulstar is in mijn ogen zeer zeker niet zoveel waard 😉
  3. D

    Almighty's retro Heaven

    Very nice! Maar dude, helemaal uit amerika? Ik koop al mn poster rechtstreeks in Japan :oops: Je zult zien dat ingelijste posters er veel beter uitzien!! Super metriod blijft 1 van de allerbeste games, mooie posters!
  4. D

    Je zeldzaamste game?

    EDIT: helemaal mn poster collectie vergeten lol. De meeste snk posters die ik heb zul je nooit buiten japan zien en komen maar enkele keren per jaar tevoorschijn of zelfs geen enkele keer in bijna 3 jaar. Van de ene kant fantastisch als je er een kunt bemachtigen, van de andere kant aardig veel...
  5. D

    Laatst gespeelde Retro titel?

    er zijn 2 nieuwe levels, niet heel groot, maar voor mij de moeite waard. je kunt ook spelen als richter en maria in de saturn versie, maakt t wel veel moeilijker.
  6. D

    Almighty's retro Heaven

    cool, welke heb je op het oog?
  7. D

    Almighty's retro Heaven

    je figure collectie neemt grootste vormen aan moet ik zeggen!!
  8. D

    Laatst gespeelde Retro titel?

    man I wish I was in your shoes right now. Symphony of the night is 1 van de vetste games ooit. Speelde em eerst op psx import (kon niet wachten tot ie uit was in de usa of hier, de previews in GAMEFAN waren om te smullen!!) toen de saturn versie gekocht, heeft extra levels. wat een game...ultra...
  9. D

    iemand die een megadrive 2 heeft?

    Nou ben zelf ook al langer bezig hoor. zon 8 jaar. sinds ik in 2003 in japan ben geweest is het enorm toegenomen.
  10. D

    Laatst gespeelde Retro titel?

    hoezo is bruce lee moeilijk dan? ik kan me herinneren dat het vrij makkelijk was...kan natuurlijk komen doordat ik het dagelijks met een vriend speelde haha. Zo konden we double dragon 2 op de nes met 1 leven uitspelen allebei...meesterlijk!
  11. D

    iemand die een megadrive 2 heeft?

    35.000 kom ik niet in de buurt nee, zit ongeveer op de helft :p ma ben dan ook wel sinds een half jaartje weer egt begonnen. Doe het nu weer rustig aan. Over een jaartje of 5 zal ik wel in de buurt zijn haha :lol: trouwens: de egte grote collecties zitten in frankrijk en de usa...ongeveer een...
  12. D

    Laatst gespeelde Retro titel?

    mooie herinneringen aan aztek challenge, buck rogers, BRUCE LEE en nog vele andere games.
  13. D

    neo geo cd

    aes is natuurlijk de beste optie qua collecten. Neo cd is eigenlijk shite. kun je beter mvs hebben.
  14. D

    Je top 3 favo games aller tijden NOSTALGIA ENTERS

    :lol: :lol: :lol:
  15. D

    iemand die een megadrive 2 heeft?

    Das balen man...moet wel een mooie collectie zijn. Ik ben pas dit jaar begonnen met MD2, maar mijn totale collectie is wel meer dan 10 maal jouw MD2 collectie waard ;) Zooo, nu zijn onze e-penissen weer een stuk groter toch???
  16. D

    Feedback

    cool man, enjoy!
  17. D

    Vingerafdruk en foto bij binnenkomst Japan

    psshhhh, dit was 15 jaar geleden wel anders in New York... Je kon toen nog heel gewoon Amerika en Canada in zonder al te veel poespas. How times have changed.
  18. D

    TKO shopping tips van 1up

    Nog een jaartje en dan kan ik ook weer eens ronddartelen in akihabara 8)
  19. D

    de collectie

    helaas zijn de posters in japanse maten en zal geen enkele standaard lijst groot genoeg zijn...je zult een lijst moeten laten maken ergens..niet cheap.
  20. D

    nieuwe ebay winkel 300 objecten online goedkoepe jp ps ,md g

    sorry hoor, maar je denkt er een aardige cent aan over te houden zo te zien. Je hebt games te koop staand voor het tiendubbele waar ze normaliter voor gaan.
Back
Top