What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. T

    Te koop: midway 280 zzzap

    Vraagprijs 125 euro 8)
  2. T

    Te koop: midway 280 zzzap

    http://link.marktplaats.nl/m819708116 Ik heb een kast teveel, hij begint nu aardig in de weg te staan. Doe eens een bod 8)
  3. T

    Feedback

    +1 voor Marcosan30 Thanx 8)
  4. T

    Gezocht: sega net dimm

    Slotje :D
  5. T

    Feedback

    +1 voor Sp33dFr34k +1 voor Anunaki :D
  6. T

    Gezocht: sega net dimm

    Iemand nog een netdimm in de aanbieding? Liefst met zero key erbij 8)
  7. T

    Feedback

    +1 cthulhu, graag gedaan 8)
  8. T

    Feedback

    +1 voor Masemium +1 voor Robert Beiden prima verlopen 8)
  9. T

    [TK] Bundel PCB Tekken2 Tekken3x2 Asterix + Onderdelen

    de twee tekkens, 15 euri per stuk? jamma loom 5 euri?
  10. T

    [TK] Bundel PCB Tekken2 Tekken3x2 Asterix + Onderdelen

    Alles binnen, bedankt Masemium. Ik ga niet alles hiervan houden. Wat weer weg mag: Tekken 2 Tekken 3, 1 maal 8) 1 jamma harness met kabelboom 2 keer namco 48 way extension harness 2 sets gnd kabeltjes 4 handvaten 1 vga converter casefan met chromen grill. Dit bied ik alleen hier op het forum...
  11. T

    [TK] Defect NAOMI 1 mainboard

    Hij is binnen, thanks. Wil je echt foto' s zien cage? :D
  12. T

    Gezocht: iemand die een 2532 kan programmeren

    Mag op slot. Ik heb het toch voormekaar gekregen er een te programmeren. Tweede gaat dus ook wel lukken 8)
  13. T

    Gezocht: iemand die een 2532 kan programmeren

    Zijn niet van mij hoor :D Ik heb alleen een pacman op galaxian hardware.
  14. T

    Gezocht: iemand die een 2532 kan programmeren

    Yep, als ik ze omwissel gaan de grafische fouten ook mee.
  15. T

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Die 280 loopt goed, zit alleen een switcher in. De originele psu kreeg ik met geen mogelijkheid meer aan de praat. Ik geloof dat Atari night driver er erg op lijkt.
  16. T

    Gezocht: iemand die een 2532 kan programmeren

    Ga ik doen, dankjewel 8)
  17. T

    Gezocht: iemand die een 2532 kan programmeren

    Ik heb twee keer Pacman 5e nodig. Als iemand de roms heeft liggen en kan programmeren, ben ik blij :D
  18. T

    Rush n Attack geen geluid op mijn NAC

    Loop je ground draden aan de kabelboom van beide kasten eens na. Als ze verschillend bedraad zijn en je adapter heeft ze niet allemaal doorgelust, kan dat ook een probleem zijn.
  19. T

    [TK] Bundel PCB Tekken2 Tekken3x2 Asterix + Onderdelen

    Hoi, Ik wil alles wel hebben. Pm is onderweg 8)
Back
Top