What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. flay

    Initial D6AA speelbaar met loader

    Die loaders zijn dan ook bedoeld voor plebs zoals wij Cage. Nog 3 rolletjes isolatie tape rond het stuur en ik evenaar de origenele cab :mrgreen:
  2. flay

    Initial D6AA speelbaar met loader

    Initial D6AA speelbaar op pc met loader TeknoParrot. Het ziet er veelbelovend uit :D M2Ys4CGf2FI Link Loader https://teknogods.com/phpbb/viewtopic.php?f=83&t=38603
  3. flay

    Vewlix heaven ;)

    De 4 player setup heeft iets van...omdat het kan :D Ik moet ook nog eens mijn Vewlix wat liefde geven. Om de controls goed werkende te krijgen op PS3 en windows10, is de ps360+ nog steeds de beste oplossing of zijn er intussen al andere oplossingen?
  4. flay

    Gefeliciteerd Flay!

    Bedankt mannen !!!!
  5. flay

    Retro Planet Event!

    Aanwezig + 1 zonder eten.
  6. flay

    iemand met zaagapparatuur die kan helpen??

    Ik kan je hierbij helpen maar woon wel in Middelkerke.
  7. flay

    Daytona USA 3

    Chris!!! Wanneer kunnen we een pre order plaatsen? :)
  8. flay

    Trailblazer is 36!

    Gelukkige verjaardag Eric !!!
  9. flay

    Outrun 2 FXT Beta 2.1

    Ja hoor, met nog een paar kleine bugs maar het is de beste versie die er is op pc.
  10. flay

    Da Dude is jarig!

    Gelukkige verjaardag !!!
  11. flay

    Gefeliciteerd Flay

    Bedankt vrienden. Een jaartje ouder, een jaartje knapper :mrgreen:
  12. flay

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Akuma heeft al 3 dagen niets meer gepost... :mrgreen:
  13. flay

    Retro Planet event op 23 april!

    Als de 8-player terug komt vraag ik aan Hasan of ik een Daytona zetel kan huren op jaarbasis :mrgreen:
  14. flay

    Retro Planet event op 23 april!

    Good old times :dance:
  15. flay

    Retro Planet artikel in het AD van afgelopen zaterdag 16 april

    http://www.hln.be/hln/nl/4126/Games/article/detail/2678591/2016/04/17/Man-met-200-arcadekasten-heeft-droom-Ik-wil-gamen-weer-sociaal-maken.dhtml Goe bezig Hasan!!!
  16. flay

    Gefeliciteerd Psykick

    Gelukkige verjaardag Hasan :!:
  17. flay

    Een nieuw begin!

    Dan best knuffelen voor de rematch :D
  18. flay

    Een nieuw begin!

    Erover praten helpt Arjan :D En ik ben altijd te vinden voor een Rematch :auto-car: Vorige event hebben Chris en ik een time Attack gehouden... Chris kon een biertje opdrinken tegen dat ik over de finish was 🍺 :oops:
  19. flay

    Arcade parts @ playworks event

    Chris, Zou je nog een PS360+ hebben?
  20. flay

    Street Fighter V

    Ik voeg jullie ook toe. Ik weet nog niet met welk character ik zal beginnen, my dear old Blanka zit er "voorlopig" niet tussen :( Per avond dat ik speel begin ik met een ander maar geen ervan kan me overtuigen. Mijn lijstje van niet geselecteerd :-) Ryu Ken Chun-Li Nash Karin Bison Laura...
Back
Top