What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. S913

    UFGE 2010

    Mij maakt het niet uit ... ik zuig in fighters nog meer dan in shmups (al ging dat me redelijk goed af tijdens het event ;)). Maar als ik dan mijn char zou mogen kiezen, moet ik die dag wel één van jullie inhuren (1 biertje? :P) om me te vertellen welke chars ik het best kan kiezen (ookal ken...
  2. S913

    Sega in the Hutt

    Hebben jullie die cocktail-tafel nou al af? Daar waren jullie toentertijd hard mee bezig, maar volgens mij past dat kleine dingetje zelfs niet meer in de hutt :P
  3. S913

    demonteren MVS cab

    Drifter heeft deze Magnum bij Jaguarwong1 opgehaald. Moest ook 2 hele smalle draaitrappen af. Alleen de 28" monitor eruitgehaald en daarna gewoon passen, meten en voorzichtig de trappen af. http://www.gratistrekken.nl/magnum/P1010151.jpg Ik had toen nog last van mijn hernia, maar Jaguarwong1...
  4. S913

    TK Ebay: Death Smiles Kit!

    Err ... volgens mij is het op Ebay een PCB en die link naar PlayAsia de X360 versie ;)
  5. S913

    MF 1.5 xbox 360

    Damn zou er bijna een X360 voor kopen, maar om nou voor 1 game te doen ... wacht nog wel even tot er meerdere van dit soort shmups regiovrij beschikbaar komen.
  6. S913

    Grappige plaatjes topic

    Iemand hopeloos verliefd op één van de dames van DS o.i.d.? Even uitwijken naar Guam en she's all yours ... DVD'je zelf meenemen, X360 en scherm zul je daar toch wel kunnen roggelen? Bron
  7. S913

    SHMUPS docu on GameKings !!

    "smups" :roll:
  8. S913

    ARCADE-Event 2010 (ICA 2010 ????)

    Same here!
  9. S913

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    En ook een fan van de Lovecraft boeken?? Welkom :)
  10. S913

    Neo Geo MVS advies gevraagd

    Ik mis nog "Advocaat van de Duivel" of staat die op een andere plank?? :mrgreen:
  11. S913

    2D SHMUP EVENT 2009 !!

    *wink wink nudge nudge* Ik ben toch wel erg benieuwd hoeveel ik overall nou geworden ben :)
  12. S913

    wat figures en mini spul in een kastje

    lol, leuk gedaan :)
  13. S913

    2D SHMUP EVENT 2009 !!

    Wow! Zitten een paar verrassende results bij : 2 x eerste! (Ok, 1 keer gedeeld). /me is best wel trots :) Heb je toevallig ook de totale einduitslag?
  14. S913

    High Scores ''CAVE/ARCADE'' Espgaluda

    Ow trouwens, de enige semi-orginele (100-in-1 MVS) die ik heb en leuk vind is Strikers 1945 Plus ... speelt iemand die toevallig? : 8)
  15. S913

    High Scores ''CAVE/ARCADE'' Espgaluda

    *sniff* /me gaat maar wel geld bij elkaar schrapen :( 😉
  16. S913

    2D SHMUP EVENT 2009 !!

    Zekers! :) Mijn vrouw begon alweer bedenkelijk te kijken toen ik haar een paar YouTuubjes liet zien ... :lol:
  17. S913

    2D SHMUP EVENT 2009 !!

    (Niet aan mij trouwens, ik mis even de financiële middelen ... maar niet het virus ;))
  18. S913

    2D SHMUP EVENT 2009 !!

    Jup, die was inderdaad super ... Maar ook met Esp-nogwat was niets mis! Ik ben erg bang dat ik hier een verslaving voel opkomen ... :roll: Maar die dragon game in de lounge was ook leuk, welke was dat?
  19. S913

    Feedback

    +1 Thnx Erik, voor de halverwege afspraak voor de 2-seater ;) Werkt super en zit heerlijk :) De kids hadden en al bijna geclaimd voor ik hem onder luid gehuil uit hun handjes kunnen rukken en snel op zolder kon zetten :twisted: :P
Back
Top