What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. F

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Kan ook met universals :roll: http://link.marktplaats.nl/m914649973 En dit is ook een plaatje zeg... http://link.marktplaats.nl/m913912703
  2. F

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    http://m.ebay.com/itm/221564569633?_mwBanner=1# Nu meedoen aan deze bidding war. Mijn hypotheek werdt afgewezen :(
  3. F

    Gezocht, Naomi cabinet met netboot.

    Ik heb een knoop doorgehakt en wacht op een reactie van de verkoper.
  4. F

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Gekkenhuis! Bedankt heren, veel opgestoken van gisteren. Helaas was ik niet op tijd voor de Burger-Time, wellicht een volgende keer.
  5. F

    Gezocht, Naomi cabinet met netboot.

    Ik kom tegen de avond aan/redelijk in de avond even buurten op het NGC, zijn jullie dan ook (nog) aanwezig?
  6. F

    Gezocht, Naomi cabinet met netboot.

    Hahaha, yup. Er zijn een aantal games uitgebracht op de NAOMI die ik ook graag in mijn bezit wil hebben. De MVS en JAMMA boards staan op dit moment wat lager op mijn lijstje. Maar Windjammers gaat er zeker weer komen.
  7. F

    Gezocht, Naomi cabinet met netboot.

    In principe heeft een sit-down of chopped model mijn voorkeur, maar een knappe upright zou ik niet afslaan.
  8. F

    Gezocht, Naomi cabinet met netboot.

    Geachte Nozomi-leden. Ik ben van mening dat een Naomi cabinet in combinatie met een netboot set the way to go is voor mij om weer te starten. dus ik ben op zoek naar: -Een nette candy met een horizontale monitor, een 2l12b control panel, een compleet naomi (1 of 2) board en een NET dimm. Kan...
  9. F

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Geachte Nozomi-leden. Ik zal mij ook even netjes voorstellen. Mijn naam is Frank, Ik ben 32 Jaar oud en ben net als zo velen hier al op vroege leeftijd in contact gekomen met het virus dat Video-Games heet. Lange tijd ben ik in het bezit geweest van een Midway Mortal Kombat 2 Cabinet waarbij...
Back
Top