What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. paragonbelial

    Feedback

    + voor Beatmaster-P : erg blij met de Core Grafx!
  2. paragonbelial

    prijs info pc engine

    Bedankt Polder!! Ik houd jullie hier wel op de hoogte van de voortgang. Misschien leuk voor op Youtube ook. :idea:
  3. paragonbelial

    prijs info pc engine

    Yes, al 14 jaar :) Zit momenteel meer aan de projectmanagement kant en architectuur. Maar vind het heerlijk om af en toe mijn "handen vuil te maken". Zoals momenteel refactoring design voor ETL met Progress > MSSQL.
  4. paragonbelial

    prijs info pc engine

    3 jaar LTS toch niet voor niets geweest :P (tegenwoordig zit ik in de enterprise software consultancy).
  5. paragonbelial

    prijs info pc engine

    Leuk projectje. Eerste console die ik zelf ga repareren qua caps. Electronica solderen kan ik al, dus dat moet geen probleem zijn.
  6. paragonbelial

    prijs info pc engine

    Consider it sold :)
  7. paragonbelial

    Feedback

    + 1 voor polderarcade, snelle verzending en perfect verpakte MVS carts.
  8. paragonbelial

    NES en N64 games

    Jiggy, Ik neem die N64 games graag van je over voor 50. Als we nog wat kunnen afspreken voor Daytona dan regelen we dat gelijk, akkoord?
  9. paragonbelial

    prijs info pc engine

    Welke Duo is het? Boxed, staat, etc. Die wil ik sowieso van je over nemen, maakt niet uit hoe of wat maar meer voor de prijs... Voor een gewone Japanse Duo, los en met cap problemen maar verder goede laser en video geef ik je 90. Gefixt en wel 125. Voor CIB mag je er 25 bij tellen en een Duo-R...
  10. paragonbelial

    mvs card's + jamma board's + rest

    Robo Army, Mutation Nation en Magician Lord ajb :) PM
  11. paragonbelial

    SOLD: PC-Engine RGB Multiregion + games

    Ah what the heck... PM :mrgreen:
  12. paragonbelial

    SOLD: PC-Engine RGB Multiregion + games

    Zou hem zo van je kopen maar ben ff tight on cash met net een nieuwe Astro cab waar ik ook nog wat aan wil knutselen.
  13. paragonbelial

    Stukje over arcade games

    Cheers, guys!
  14. paragonbelial

    Stukje over arcade games

    Thanks :) Leuk om te horen als anderen het ook weten te waarderen. Dit is slechts het begin van vele arcade stukjes die ik in gedachten heb.
  15. paragonbelial

    Stukje over arcade games

    Ben ik absoluut voor in! Te gek, dan stel ik voor binnenkort wat af te spreken. Stuur je wel een PM. Cool , thanks voor het aanbod 8)
  16. paragonbelial

    Stukje over arcade games

    Vandaag een stukje geschreven over arcade games : http://www.level30.nl/2011/games/nieuws ... e-edition/ Wellicht een beetje algemeen voor het gemiddelde Nozomi lid, maar zie het als promotie van de scene ;) Enjoy! En zoals altijd : kritiek, feedback, etc etc : altijd zeer welkom.
  17. paragonbelial

    TL starter Astro City

    Geweldig, top! Vooralsnog doet 'ie het prima. Zal het onthouden, bedankt!
  18. paragonbelial

    TL starter Astro City

    Ben nog in de markt voor een CP, evt. Kan ik ergens een overzicht zien van het assortiment van STV? In ieder geval zo'n starter zou wel handig zijn als backup voor in de toekomst! :)
  19. paragonbelial

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Cheers! Ook waard om te noemen is de soundtrack van EspII : damn wat een moddervette shit is dit, zeg! Vooral die boss track: mega adrenaline rush!!
Back
Top