What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. legztec

    Nieuw houten kast project. Mini Naomi Uni (56k warning)

    Eh nee, ik verkoop m niet. 😉 Ik heb de bonnetjes niet bewaard. Ik gok dat ik er zonder de atomiswave zelf zo'n 450 euro in heb gestoken.
  2. legztec

    Samurai Spirits Sen

    Wtf....... Dit verandert een hoop. Nog maar ff afwachten of ze de gfx nog verbeteren.
  3. legztec

    Samurai Spirits Sen

    De nieuwe characters zien er super uit. Ik moet zeggen dat van wat ik gezien heb dat het spel minder interesant wordt. Het geheel doet me te sterk denken aan Soulcalibur. Ik ben echt benieuwd hoe het spel er uit gaat zien van dichtbij aangezien er al gezegd is dat de gfx ps2 niveau is. Als je...
  4. legztec

    Sengoku Basara X

    Er staat een hoop moois aan te komen op Fighter gebied. We hebben o.a. SF4, KOF12, SS sen ESengoku Basara X wordt minder genoemd maar nadat ik een goed filmpje zag lijkt het me dat deze game alle andere doet verbleken. Het spel is gemaakt door capcom en arc systems en dat is te zien! De game...
  5. legztec

    Nieuw houten kast project. Mini Naomi Uni (56k warning)

    Had eindelijk weer wat tijd. Ik heb er een stekkerdoos in gebouwd Ik heb ook de laatste stickers er op geplakt. Voorloopig is ie af. Ik zou hier en daar nog wat kleine dingen kunnen verbeteren maar ik vind het voorlopig wel best
  6. legztec

    KOF XII

    Ik zag wat footage van een expo op killecabs voorbij komen. Zo op eerste gezicht ziet het er super goed uit!
  7. legztec

    Almighty's retro Heaven

    Lol je weet toch wel dat Poison travestiet is he? :P Of transexueel zelfs. hahaha :P http://en.wikipedia.org/wiki/Poison_(Final_Fight)
  8. legztec

    Street Fighter IV

    Het ziet er veelbelovend uit jah. Van wat er verteld wordt heeft het wel degelijk potentie. Maar ik denk dat ze alleen de de echte fans mee krijgen en niet de mainsteam.
  9. legztec

    Samurai Spirits Sen

    Jah he? Kerst lijkt zo aan ze voorbij te gaan....
  10. legztec

    Samurai Spirits Sen

    Jah duh... niet alleen AES maar ook NGCD :D Maar als je echt bikkel wil zijn en SNK op PC wil verafschuwen moet je niet aankomen met TV praatjes. :P lets face it, SNK games zijn gemaakt om op de kast te spelen. Mensen moeten een beetje af van ouderwetse beeld van een PC. Ik wil onder mijn TV...
  11. legztec

    Samurai Spirits Sen

    Ik kan voor het geld van Tenka op AW een PS2 inc spel kopen maar toch wil ik het origineel. :twisted: En sinds waneer speel je SNK op je TV? Als je dan toch harde kor wil zijn, speel je op een 29" candy of megalo. :P Bovendien kan je je PC ook op je TV aansluiten. ;)
  12. legztec

    Samurai Spirits Sen

    Nou..... Ik moet zeggen na de filmpjes gezien te hebben dat alleen vooor deze keer ik mischien wel een 3d uitzondering ga maken. En het zou niet zo moeilijk moeten zijn deze op PC uit te brengen! :D Maar eerst wil ik Tenka nog in mijn bezit krijgen :P
  13. legztec

    Mooiste resin allertijden: 18'' Akuma

    Gay zei je????? :P Ben jij die 0.00001% vrouwelijke retro gamers?
  14. legztec

    Street Fighter IV

    Wel grappig dat niet zo lang geleden ineens de CPS3 geemuleerd is.... Je vind nu overal SF3 emu's. (die btw zover ik kan zien 100% is en naar mijn gevoel strakker loopt dan de meeste conversies.) Toeval? Ow en btw vond ik deze post: http://www.snk-capcom.com/forums/showthread.php?t=26109 Zover...
  15. legztec

    Street Fighter IV

    Mooi man! Alleen hoop ik dat het 2D wordt....
  16. legztec

    Nieuw houten kast project. Mini Naomi Uni (56k warning)

    Ok sjefke, gaat helemaal goed komen! :P Ik denk dat iker gewoon een mooie zwart of wit egale sticker over heen ga plakken. Ook om het gat van de volume regeling te dichten. Tnx voor het advies iig.
  17. legztec

    Nieuw houten kast project. Mini Naomi Uni (56k warning)

    Ben op dit moment weer een stukje verder en heb de stickers iets aangepast aangezien ik mijn Naomi heb weggedaan. Ik heb hem inmiddels oook al binnen en het het contral panel asvast afgemaakt. Ik hoop snel weer te posten als ik nog wat puntjes op de "i" zet.
  18. legztec

    Söldner-X: Himmelsstürmer

    Ik had nog alleen stills gezien van deze game maar nu ik de traier gezien heb wil im toch echt wel hebben!
  19. legztec

    Death Smiles (nieuwe CAVE shmup)

    Echt ongelooflijk wat Cave aan zichtwerk output. Elke game blijft een stukje visueel kunstwerk op zich. Dan nog niet gesproken over de reclame artwork. Gameplay zal vast ook wel weer rocksolid zijn. :)
  20. legztec

    Halo 3

    Ik weet dat het moeilijk is voor ons als arcade gamers goede grafics te onderschijden maar naar mijn mening is Halo 3 nog niet eens dicht bij wat Bioshock aan zicht geeft, laat staan wat Unreal en Crysis al aan screenshots losgelaten hebben.
Back
Top