What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. B

    GONE!

    Dacht dat ik de link erbij gepost had my bad :) http://www.amazon.co.jp/s/ref=nb_ss_gw? ... Si&x=0&y=0
  2. B

    [GEZ]Pachinko Machine

    Bedankt maar wie is Jan :P en is het een handelaar ofzo ?
  3. B

    [GEZ]Pachinko Machine

    Bedankt voor de links pooyan :) Die van Psykick is wel leuk maar een pachinko machine vind ik leuker dan die slots :)
  4. B

    GONE!

    Was idd een verassing :) en een positieve :P Over de DSi: Ze hebben ondermeer Lime, blauw en paars
  5. B

    [GEZ]Pachinko Machine

    Hoi, weet iemand nog een goed plekje voor Pachinko apparaten? Ik heb alleen een antieke en 2 kasten van 300+ gevonden op makrtplaats, dus ik dacht ik vraag het ff aan de arcade experts :) mischien dat een van jullie nog een goedkoop adresje kent? In principe zoek ik een moderne met LCD scherm...
  6. B

    GONE!

    Hmm interested I be... Kan mischien van de zomer een DSi Uit Japan overs laten turen ? Dan moet je alleen een EU voeding hebben :) (usb laders kosten nog geen euro via het net) Ik weet niet of je daar intresse in hebt ?
  7. B

    Arcade Kasten Anime 2009

    @Psykick ik voel me niet aangevallen ofzo hoor :) iedereen heeft recht op zijn of haar mening. Ikzelf vond de Baby OK wel een leuk kassie :) Voor het volgende evenement zoeken we wel weer iets vernieuwend :) Dus als iemand nog aan een goedkope Manx TT Superbike ofzo kan komen hoor ik het wel :P
  8. B

    Arcade Kasten Anime 2009

    De Megtech kan ik begrijpen want dat is een antiek stuk hout, maar de Ok Baby is een van de mooiere kasten in mijn ogen ? En wat is er dan mis met de mame kast :x vind het juist 1 van de mooiere mame kasten omdat er niet 3000 knoppen opzitten die men toch nooit gebruikt.
  9. B

    Arcade Kasten Anime 2009

    Hier even een wat foto's van de 2 arcade kasten die ik van leden hier gekocht heb en het zelfbouw projectje van Mrdummy en mij. Deze kasten werden van 1-3 Mei geplaatst op de animecon (www.animecon.nl) en vielen zeer in trek bij de bezoekers :) vooral klassiekers als Turtles 2 en Golden Axe...
  10. B

    Insert Coin event

    Hmm ik wou toch een weekje naar Engeland deze zomer, mischien wel leuk om het rond dit event te plannen :D
  11. B

    Storm-G From Sega World Launch

    Waarom hadden ze die nu niet toen ik in de Tokyo Joypolis was :( Ik zou ook heel graag een HOTD 4 SE willen bezitten :P maar voor dat geld koop je een huis :)
  12. B

    [GEZ] Mass Effect/Lost Odyssey mint

    Mass Effect is toevalig laatst in prijs gedaalt :) http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/10 ... oduct.html http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/93 ... oduct.html Voor nog geen 17.50 heb je een gloednieuwe thuis :)
  13. B

    Atari Jaguar 64 bit te koop

    De Jaguar heb ik al :) Maar heb je vraagprijzen en namen/foto's bij de controller en games ?
  14. B

    Nieuwe aktie import Japanse cabinets

    Ik heb ook nog zeerzeker intresse, en ik hoop optijd verhuist te zijn om een egret 2 of 3 mee te kunnen bestellen :) Helaas heb ik op dit moment al 2 kasten staan en zou een derde het laatste beetje van mijn vloerbedeking verbergen :P
  15. B

    cabinet bankjes

    Ik zoek ook nog zo'n dubbel krukje maar €159 is 1 cijfertje te lang :)
  16. B

    Mame Project.

    Een hele berg :) http://mrdummy.net/mame/ Dit weekend gaan we de hardware aan de software koppelen en playtesten. Het begint er al heel mooi uit te zien :)
  17. B

    [Gez] Sega Megatech Spellen

    Zoals het topic al zegt ben ik op zoek naar spellen voor de Sega Megatech. backgames.nl verkocht deze spellen maar heeft er op dit moment helaas maar 1 op voorraad en deze heb ik al. Dus als iemand er nog iets voor heeft liggen of toevallig een (web)zaakje kent wat ze voor normale prijzen...
  18. B

    Virtual On Oratorio Tangram

    Inderdaad een port op de 360 :( zal toch wel wat minder epic zijn dan de 2 flightsticks in de arcade :)
  19. B

    Interesse Japanse cabinets...??

    *bumpje* ?
  20. B

    Mame Project.

    Dat is waar :) ze moeten niet opeens eraf donderen als iemand zijn stick wilt naar links of rechts tikt :P maar deze worden wss verbonden met koffer klemmen dus dat komt wel goed.
Back
Top