What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Umdlye

    Te Koop : Arcade games en onderdelen

    laat me raden.. t6 panel? :P
  2. Umdlye

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    toen iedereen weer aan het inpakken was kwam ik erachter dat er nog een ruimte was met tafels ><
  3. Umdlye

    PS3/PC mét Force Feedback in een standaard Sega Cab

    POANG brothers :P
  4. Umdlye

    Marketplace hidden

    kan je niet zoiets als wat AO nu heeft instellen? dat je pas in de marketplace kan als je in offtopic hebt gepost? dat zullen de meeste members vast al eens gedaan hebben. edit: dan zou het nog steeds verborgen zijn in het begin. dit lijkt me geen probleem want dat voorkomt meteen dat mensen...
  5. Umdlye

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    moet je daarachter staan of zitten? is zowat een optische illusie man :P
  6. Umdlye

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    dat scheelt nogal. thanks!!!
  7. Umdlye

    Feedback

    +1 voor Da Dude, bedankt! +1 voor polderarcade, ik krijg mijn geld terug nadat het pakje is zoekgeraakt.
  8. Umdlye

    defecte consoles

    ...
  9. Umdlye

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    http://link.marktplaats.nl/514779812 strikers 1945 plus in mooie staat, bieden vanaf 75 euro. blauwe cart, schijnt origineel te zijn. hij heeft nog meer mvs spellen te koop staan
  10. Umdlye

    Videogames en back to school

    dat is weer een beetje ver gezocht. het moet wel bij elkaar passen edit: japan zou wel naar off-topic kunnen, en de hele videogames sectie in een subforum 'videogames' tussen arcade en faqs
  11. Umdlye

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    die ziet er netjes uit... :shock: toch even nadenken...
  12. Umdlye

    Feedback

    +1 voor... iedereen! ik wens iedereen op nozomi een gelukkig jaar toe :)
  13. Umdlye

    Fijne kerstdagen en een gelukkig 2012

    gelukkig nieuwjaar :D
  14. Umdlye

    Onder de kerstboom lag voor mij

    ben benieuwd wat de kids krijgen voor kerstmis :mrgreen: (voor diegenen met kinderen)
  15. Umdlye

    Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

    hoppa
  16. Umdlye

    Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

    er is me verteld dat sinds de minichat er is het forum zelf een stukje rustiger is geworden :mrgreen:
  17. Umdlye

    Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

    +1 hihi
  18. Umdlye

    Zelf een JAMMA to JVS kabelboom maken. Instructies?

    succes! anders heb je straks pink sweets liggen en je kan er alleen naar staren :D
Back
Top