What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. N

    Het einde van Playworks op de huidige locatie!

    Wat, that sucks! Net alles nice geregeld en dan eruit voor 3 november. Flink balen gezien je zoveel ervoor gedaan hebt. Laat het me weten als je hulp nodig hebt, bied graag hulp.
  2. N

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Ah thanks :) Mace the dark age op de N64 was wel shitty ja. Volgens mij valt de arcade versie wel mee tog... voor 200 zou ik de kast wel overnemen.
  3. N

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Ik ben aanwezig + 2 Ik eet ook mee. lees net pas de comments mee. Ik kijk ook altijd te snel, haha. Congrats met deze prestatie Hasan! ziet er veel belovend uit, en zal al mijn andere gamer maten op de hoofte stellen.
  4. N

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Het ziet er een stuk groter uit als de laatste keer dat ik er was. netjes! ik heb begrepen dat de 29e weer een Event is. ik ben er graag bij en zou eventueel 2 maatjes mee willen nemen als dat mogelijk is. dus +2
  5. N

    Street Fighter V

    Necalli!!
  6. N

    Een Mortal Kombat Arcade bureau

    De art work alleen al de moeite waard om er een mini cab van te maken. Vette shizzle doggy.
  7. N

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Aww jammer, had er graag bij geweest. Helaas next time voor mij. hopen dat er gauw weer een event is dan!
  8. N

    Shenmue III

    Ik support dit sws. The dream is real!
  9. N

    Documentaire over Japanse gaming music

    Ik ga onderhand alweer een weekje op vakantie als het allemaal mee zit :)
  10. N

    Jouw top 10 videogames allertijden...

    Hahah doggy xD Zal maar een poging wagen, 1. Metal gear solid 2. Shenmue 2 3. Mario 64 4. Mortal kombat trilogy (puur om de gameplay, qua art en muziek by far MK2) 5. Ultra street fighter 4 Ik denk dat ik het hier maar bij laat, lol. Ik heb namelijk games op mn lijst staan die niemand kent...
  11. N

    Ken's gameroom revisited

    Niet normaal hoe vet jou collecttie is. Die street fighter statues en cabs zijn erg nice. Ook wel cool om te zien dat je een parappa the rapper poppetje hebt staan xD en respect voor die hanzo figure!
  12. N

    Mijn Project X

    Heel vet! Ga je de kast helemaal zwart spuiten? Past wel goed bij de nieuwe MK logo.
  13. N

    Metal Gear Solid Zippo no. 201/1000

    Super vet. Zie ik het nou goed, een zippo, strategy guide en een sleutel hanger? Ziat er verder nog meer in die box? Mocht je er ooit van af willen holla :))
  14. N

    Documentaire over Japanse gaming music

    Nice! altijd cool om te zien.
  15. N

    Nieuwe 2D games?

    Naar mijn weten zijn er zeker een aantal hele goeie 2D titels uitgekomen de afgelopen jaren. Om er zo maar ff 3 Op te noemen, Shantea the pirate's curse (helaas wii U only) Shovel knight Dust an elysian tale (schijnt ook een deel 2van aante komen)
  16. N

    Street Fighter V

    Gellukig hoef ik me om street fighter nooit zorgen te maken of het nog wel zo awesome blijft als het ALTIJD geweest is. De animaties weer top, muziek zal ongetwijvelt wel weer toppie zijn. Allles ziet er weer super slick uit. Laat maar komen! .... Had ik maar het zelfde met mijn ex favorite...
  17. N

    Bloodstained: Ritual of the Night Kickstarter

    Dit is tog te gruwelijk. Net als dat nieuws van RARE, gewoon weer de originele team op volgens mij een paar members na. Geweldig dit, kan niet wachten op bloodstained en shantea half genie hero
  18. N

    Mortal Kombat X

    Heb helaas geen ps4 of xbone, dus voor mij nog ff geen mkx. Ook heeft mkx mij nog niet weten te overtuigen om een next gen console te halen. Denk dat ik ook 1 van de weinigen ben die mk9 er leuker vond uitzien. zal groten deels wel met de reboot te maken hebben.
  19. N

    Het Rare team werkt weer aan een nieuwe game

    Echt goed nieuws dit. Ben altijd al gek geweest van mario64, banjo en Donkey kong op de 64. Heeft wat mij betreft alweer te lang geduurt voordat er weer een Game gemaakt werd in deze style. Kan niet wachten!
Back
Top