What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. doc81

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hey freddy, wilkommen :-)) God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. doc81

    DEXX GEFELICITEERD!!!

    Nou dan maar de te late nog voor de record, dexx nog gefeliciteer heheheh God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. doc81

    NOZOMI GAME CENTER

    Heehehhe ja he, et kan wel maar ja de muur van auteurs rechten krijg je elke keer en kosten natuurlijk bla bla bla. Allemaal zakken vullers, misschien wel iets voor het kabinet dat gaat valle, oeps ik verspreek me ;-p God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. doc81

    NOZOMI GAME CENTER

    Cageman, dat bedoelde ik niet, tis meer de arcade versie naar microsoft taal porten zodat de xbox de de files kan lezen, ik zag ooit in een ps3 spel dat ook voor de xbox was een paat losse files die speciaal bedoeld waren voor xbox zelf. Xbl ofzo weet et niet meer, ik probeerde bij een spel mijn...
  5. doc81

    NOZOMI GAME CENTER

    Qko, vraagje aan jou, aangezien jij de GG expert bent, weet jij toevallig wanneer ggxxac voor xboxlive arcade nou eindelijk uitkomt?? Zo moeilijk is het toch niet om te porten?? Of wel soms voor die microsoft gasten?? God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Hahahahaahah ik zei je toch, ben je er vanavond online??? Ik neem de laptop vanavond mee naar mn werk voor de nachtdienst, dus laat maar weten tot hoelaat je kan. God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Jvs strike??? Uitleg graag... Motionjoy is een soort virtuele installatie om een ps3 controller perfect te laten werken op de pc, zie motionjoy als de software die microsoft lever voor eeb usb xbox controller op de pc maar dan voor sony, unofficial dan ;-))) gna gna gna heheeh God bless & be...
  8. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Uhm trail, dit werkt wel, Wat je nodig hebt is: -internet -motionjoy installatie -ps3 controller met usb kabel of ps3 arcade usb stick -http://ggxx.wingdreams.net/files/ggxxreload.zip -http://ggxx.wingdreams.net/files/NetPatchv20c.zip En een nickname en een set of skills. Oude pentium 4 kan...
  9. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Sorry da dude, ik was die ene avond niet meer online, mn ps2 joypad had ook wat kuren, maar vandaag misschien. In de middag als je kan rond 14:00 zo, om ff je skills te teste God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Ok ik ben klaar. Da dude aka robin the hood hahaha noem je tijd, mijn nick name is doc81 op de lijst. God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Ok, ben benieuwt als dit geen "dust" is in de "loop" hahahaha lol!! God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Nix gebeurt want ik wacht nog steeds op da dude :-( God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. doc81

    Grappige video's topic

    Hey peoples, ik heb na lange tijd weer iets leuk per toeval op internet gezien. deze: http://www.gametrailers.com/videos/f73k ... s-tekken-4 best wel moeilijk te vinden, maar wel lachuuhhh ooh ja helaas moeten jullie die trailer kijken van sleeping dogs game, maar daarna feest :P hehehehehe...
  14. doc81

    Donaties aan het Nozomi Game Center

    Mega cool :-) wow super frituurvet man!!! God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. doc81

    Feedback

    +1 voor sjorspion. Goed contact, goed verpakt.
  16. doc81

    Grappige plaatjes topic

    Grappig die oude man haahah. Ja ik heb maar dat plaatje in een link veranderd. Dan maar zo. Wel leuk vond ik het toen dr tijd, geen internet maar outernet. Lol God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  17. doc81

    Grappige plaatjes topic

    http://cheezburger.com/6311151104 Wel grappig God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  18. doc81

    DEXX GEFELICITEERD!!!

    van harte gefeliciteerd
  19. doc81

    TK: My Retro Stuff (kijrgt een vertraagde facelift)

    Lees aub goed, prijs gemiddeld, dat betekend niet de vaste prijs. Ik ben er mee bezig en foto's komen er ook aan. Dus aub niet afkraken openlijk. Als je kritiek hebt aub pm me zodat ik positieve info eruit kan halen om nog strakker over te komen. Wel een compliment voor het eerlijk zijn. Bye...
Back
Top