What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. X

    Sealed Game Heaven

    Ik snap de charme er wel van. Het geeft ongeveer hetzelfde gevoel als in een gamewinkel staan, echter is alles al van jou. :p
  2. X

    Goatboy's Sega New Net City

    Erg netjes, en goede kleur voor de knoppen gekozen. ;) Zijn die Toshiba schermen speciaal voor cabs of allerlei "zakelijke" doeleinden?
  3. X

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    DJ Hero 2 (alle consoles) incl. draaitafel, 20 euro bij intertoys.nl :)
  4. X

    VERKOCHT: Sega Net City (Sitdown Conversion)

    Bedankt goatboy! Zodra ik ermee aan de slag ga, zal ik een topic beginnen. :)
  5. X

    Nieuwe TV Serie in de US - The Walking Dead

    Tjah, het blijft subjectief. Jij lijkt me nogal erg critisch. (niks mis mee) Lost vond ik ook niet zo boeiend, maar Sons of Anarchy vind ik erg leuk. The Wire en Breaking Bad zijn natuurlijk wel topseries. :P Net als The Sopranos en Dexter.
  6. X

    Nieuwe TV Serie in de US - The Walking Dead

    Dat de schrijvers "ontslagen" zijn had niks met hun performance in seizoen 1 te maken, maar had andere redenen. (bron: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Walking_Dead_%28TV_series%29) Ikzelf vind het sociale deel ook geen probleem. Zoals gezegd is er al genoeg hack and slash.
  7. X

    Gameroom staat nu echt op stapel.

    Het is zeker groot genoeg. Maar gezien de ruimte die je hebt, en dat een deel voor de garage gebruikt wordt, je nog groter had kunnen gaan, zonder extreem veel meer kosten. :)
  8. X

    Gameroom staat nu echt op stapel.

    Gaaf hoor! Mag ik vragen waarom je niet groter bent gegaan?
  9. X

    Ken's gameroom revisited

    Ik ben erg geinspireerd door deze kamer. :oops: Wat zijn de dimensies van deze ruimte (ruw weg)?
  10. X

    Mijn (bescheiden) gameroom. foto overload.

    Niet slecht voor een "arme" student. :P Ook een paar goede mangas, maar Pita-Ten, Dears en Shugo Chara? Zijn die niet voor het vrouwelijk publiek bedoeld? En watvoor Japanse games zijn dat? Shmups en music games? Iig bedankt voor het delen. :)
  11. X

    Feedback

    Snel een leuke deal met trailblazer800 afgerond. :) +1
  12. X

    Te koop : Street Fighter II Hyper Fighting Table

    Erg toffe tafel! Mocht er over 1 jaar nog iets zoals dit voor bij komen, heb ik veel intresse, want dan is me huis af. :P
  13. X

    RKLOK twitter...

    Of klik hier: http://twitter.com/RKLOK :)
  14. X

    ION Drum Rocker

    Eerst proberen, dan oordelen! Werk jij bij consoleshop toevallig? :)
  15. X

    [TK/TR] Games (PSP, Gamecube, PS3 etc.) en andere dingen

    Haha, ik dacht zo "Yes! Iemand verkoopt Eternal Challenge!". Maar nee, ik was al telaat. :D Overigens zijn hier pics te zien van de SFZ2 Gamest Mook: http://cgi.ebay.com.sg/STREET-FIGHTER-Z ... 1|294%3A30
  16. X

    [SOLD] Panasonic Q Gamecube DVD/Game player boxed

    Wat een ontzettend mooi apparaat. Doet zeker wel pijn om weg te doen?
  17. X

    Japanse taal leren

    Misschien is dit wat? http://loi.nl/talen/japans_zelfstudiepakket/ En ik weet dat er in Leiden een opleiding voor is.
  18. X

    [WTB] 360 stick

    Er schenen met sommige exemplaren problemen al gelijk bij het begin te zijn. Met onderdelen die verschuiven enzo. Maar volgens mij is het grootste deel gewoon in orde, en als er iets mis is kan je hem zo omruilen.
  19. X

    Neo Geo Freak

    Vertel. :P
Back
Top