What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    Bangai-o en Metal Slug 7 naar DS

    shmups op een handheld...vinnik maar nix. bangaoih op de n64 is where its at :)
  2. D

    Death Smiles (nieuwe CAVE shmup)

    extreem vette shit
  3. D

    TK: final fantasy VII 7 wallscroll 25 euro. VERKOCHT

    in nieuwstaat: 100cm x 70cm. 25 euro.
  4. D

    TK: EGM game mags, nieuwstaat 18 stuks VERKOCHT

    de verzendkosten zijn alleen al 6,50.
  5. D

    Maandelijkse kosten van een verzamelaar

    Een aantal "big-tymers" (ervan uitgaand dat dit de correcte benaming is voor serieuze verzamelaars in het gaming-jargon) posten hun aanwinsten niet, myself included. Misschien is het een vorm van behoudendheid van een serieuze collector of wellicht een hebberig iets...niettemin zijn mijn...
  6. D

    Almighty's NEW Playground (2)

    aiai! das balen ja... ik heb toevallig 1 van de zeldzaamste games voor de SFC op de kop weten te tikken..compleet en mint uiteraard. voor een slordige 200 euro :x :P
  7. D

    Almighty's NEW Playground (2)

    SNES = golden years
  8. D

    Almighty's NEW Playground (2)

    die chun wallscroll heeft ook gewoon wat :P
  9. D

    [GEZ]fire fx converter/ ntsc snes.

    pm gestuurd. doos is ongeveer een 8 ;)
  10. D

    Mario Galaxy

    account gekraakt? :lol:
  11. D

    Mario Galaxy

    :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
  12. D

    Jouw ultieme set-up

    mn 29 inch flatscreen CRT met RGB...er is niks beters...zelfde kwaliteit als een cab ;)
  13. D

    Mario Galaxy

    mario rpg valt ook niet te verbeteren...masterlijke game.
  14. D

    Chrono Trigger Finally^^

    Puur voor de verzameling hoor. Ik heb ook de officiële guidebooks van chrono trigger/mario rpg/FF3 etc. FF3/6 in de zomer van 1994 gekocht toen ik in new york op vakantie was...hele zomer gespeeld, ik weet echt ALLES van de game :) Als je into game music bent, de ff3 arrage en piano albums...
  15. D

    Chrono Trigger Finally^^

    ziet er echt mint uit hoor ;) ik heb mijn SNES RPG collectie jaren geleden al compleet gemaakt, heb ze allemaal: breath of fire 1/2, lufia 1/2, final fantasy 2/3, mario rpg, secret of mana, secret of evermore, mystic quest... etc. etc. USA-NTSC versies. alles mint en compleet uiteraard 8)...
  16. D

    Chrono Trigger Finally^^

    1 van mij favo games...weet nog goed dak ik em in 1995 uit de seal haalde, 250 gulden 8)
  17. D

    Mooiste resin allertijden: 18'' Akuma

    wow die is vet..zijn er soms nog meer van dezelfde serie? heb nog andere gezien.
  18. D

    Fatsoenlijke update uit Ken's domein

    ja.
Back
Top