What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Rorsach

    Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

    Dat spul wat je zelf kan maken heet RetroBright. Perfect om vergeelde Snes-sen weer netjes te krijgen. http://retr0bright.wikispaces.com/
  2. Rorsach

    Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

    Gaaf man. Dat wordt alleen wel overspuiten zie ik, ieg die plastic monitor surround.
  3. Rorsach

    Welke onderdelen voor cp?

    Ach, ik hou wel van gevoelige knoppen. Heb eerlijk gezegd nog geen Seimitsu knoppen uitgeprobeerd. Volgende keer maar eens een zooitje meebstellen.
  4. Rorsach

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Kan ik niks tegenin brengen. Ik wou dat ik het eerder had gezien, zover rijden is het voor mij niet ;)
  5. Rorsach

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Die halve sega rally wil ik wel voor 200 eur ;D
  6. Rorsach

    GRATIS: Amiga 500 + MSX2

    Oi, net iets te ver inderdaad. Dan kan je er iemand anders blij mee maken.
  7. Rorsach

    GRATIS: Amiga 500 + MSX2

    Mooi spul. Waar woon je? Als het een beetje in de buurt is kom ik ze wel ophalen.
  8. Rorsach

    Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

    Hee Jig, dat wordt morgen nog ff oefenen:
  9. Rorsach

    Naomi project cab

    En voor mij evt de bezel en het front. (en Noami cp met sticks en knoppen)
  10. Rorsach

    Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

    Wis ff snel een paar posts zodat we opnieuw de 40000ste post kunnen maken :twisted:
  11. Rorsach

    Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

    En wie gaat de 40000e post maken?
  12. Rorsach

    Onder de kerstboom lag voor mij

    De kids zijn al genoeg verwend met Sinterklaas. Voor kerst liggen er nog wel een paar Skylanders voor ze onder de boom, maar daar blijft het bij. En voor mij: Bah Humbug.
  13. Rorsach

    Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

    Het is wel een prachtkast eerlijk gezegd. Het enige nadeel is toch dat de monitor niet kan draaien.
  14. Rorsach

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Maar je kan dan wel internetten op de cab :| Het is gewoon een verkrachte Naomi met een cheapo PC erin. Zelfs de monitor (die perfect zou werken met een Mame PC) heeft die eruit gegooid en vervangen door een tv. En wat the hell is een SVCD aansluiting?
  15. Rorsach

    Gezocht: Coin return button + plug (en Insert Coin)

    Dankzij Goatboy ben ik voorzien van de sticker. Mocht iemand nog een coin return en plug rond hebben slingeren kan hij ze aan mij kwijt. ;)
  16. Rorsach

    Feedback

    +1 Goatboy. Perfecte spullen, bedankt.
  17. Rorsach

    Gezocht Naomi new netcity/universal/etc afdekkapjes

    En die verkoopt ze zeker "als nieuw"? ;P
  18. Rorsach

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Merci. Maar 1 nadeel: Ik heb m'n enige Jamma kast vorige week verkocht en ik moet de spullen nog binnenkrijgen om een Jamma-loom te maken voor m'n Naomi. Deze PCB ligt me dus nog minstens 2 weken lang uit te lachen voordat ik hem kan spelen.
  19. Rorsach

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Een alles-op-een-dag dagje: Een "Insert Coin"-sticker + Chrome Coin Entry met dank aan Goatboy Een PC/360 padhack en 2 nieuwe balltops met dank aan Hasan En een Pink Sweets PCB.
  20. Rorsach

    Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

    Eh, Oh, oi.
Back
Top