What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. vwbabe84

    Daytona USA 2 Twin! SOLD!

    Fijn dat hij naar zo'n grote liefhebber is gegaan.
  2. vwbabe84

    Daytona USA 2 Twin! SOLD!

    Jammer maar een goede prijs voor een superkast. Zal hem missen :?
  3. vwbabe84

    Nozomie hoodie binnen!

    Staat je goed hoor :D
  4. vwbabe84

    Daytona USA 2 Twin! SOLD!

    Ik snap het wel maar zal hem zeker missen dan maar terug naar daytona 1. :)
  5. vwbabe84

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Netjes ingepakt :D Kan niet wachten om erop te spelen.
  6. vwbabe84

    Tales of Xillia ps3

    Dat is het ook je kan er zo lang over doen als je wil zijn nu nog wat dingen die ik kan. En dan ben ik er zeker nog niet op uitgekeken dit is ook zo'n spel wat je weer een keer oppakt in de toekomst.
  7. vwbabe84

    Tekken card tournament

    Heb nu een deck met Heihachi heb er wel kaarten voor moeten kopen want in de game zijn ze maar 3 dagen te krijgen geweest voor veel credits. Heb het doosje gekregen van game mania omdat ik de laatste paar weken op 1 pakje na alles gekocht heb daar.
  8. vwbabe84

    Tales of Xillia ps3

    Je kan daarna nog wel even doorspelen om nog wat dingen te halen. Staat free to go where you like. Dus ben zeker nog niet uitgespeeld. En nog een keer de andere storyline.
  9. vwbabe84

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Graag gedaan :mrgreen: Maakt mij niet uit welke daytona er staat als ik maar kan racen :)
  10. vwbabe84

    Tales of Xillia ps3

    Uitgespeeld. In ong 30 uur voor de eerste ronden met Mila. (vrouwlijke char.) Nu nog ronde 2 maar had nu nog niet alle side missions gedaan. Wilde het te graag doorspelen vanwege de story. Zeker de moeite om nog een keer te spelen. Nu ga ik wel alle extra missions doen.
  11. vwbabe84

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Je mag van mij in hetzelfde outfitje komen hoor ;) zal er leuk uitzien.
  12. vwbabe84

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Tuurlijk en gypsyqueen ook in ong. Zelfde outfit. We moeten de naam hoog houden van nozomi.
  13. vwbabe84

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Heb mijn outfit al uitgezocht voor het evenement :D Wordt een heel kort rokje met mijn nozomi shirt zodat ik jullie een beetje kan promoten. :lol:
  14. vwbabe84

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Was zeker even offtopic maar heb er zeker zin in.
  15. vwbabe84

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Christopher was ook wel goed maar Matt heb ik niet veel mee. Ben benieuwd hoe de nieuwe het goed doen vanaf december. gelukkig geen Matt meer.
  16. vwbabe84

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    He hij mag mijn tardis niet pikken ;) David is wel mijn favoriete dokter van deze tijd.
  17. vwbabe84

    Tales of Xillia ps3

    Ik speel ook agarest daar zijn de stemmen wel japans en ondertiteling engels. Maar toch houdt het me niet tegen tales of xillia te spelen want de game is verder de moeite waardt.
  18. vwbabe84

    Tales of Xillia ps3

    Bij deze game valt het erg mee. Engelse vertaling en stemmen vallen niet tegen.
  19. vwbabe84

    Tales of Xillia ps3

    Heb het nog even nagekeken bij de options en is inderdaad alleen engels. Of je moet de japanse versie kopen maar dan heb je geen engelse ondertiteling :(
Back
Top