What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. J

    Iemand om samen een Daytona usa twin mee te splitsen - 350eu

    Ja, ik zou zaterdag daar ook om 11:00 kunnen zijn, geen probleem. PM even een adres en ik sta zaterdag voor de deur =) Ik zit alleen even met de spullen die ik daarna mee naar Den Haag moet slepen... Dat zal met de trein moeten gebeuren en helaas is zitten er nog wat zware spullen bij. Daar...
  2. J

    Iemand om samen een Daytona usa twin mee te splitsen - 350eu

    Ah oké. Dat wist ik niet. In dat geval kunnen we er wel redelijk vanuit gaan dat hij em niet wil =) En in dat geval is 350 voor alles oké. Maar dan neem ik wel alles mee =) Niet alleen die dash en game. Doet me wel pijn om zo'n mooie cab te slopen... Ik laat je nog weten wat ik kwa vervoer...
  3. J

    Iemand om samen een Daytona usa twin mee te splitsen - 350eu

    Psykick en ik waren als via pm wat dingen aan het regelen eigenlijk... Kunnen we dat even afwachten en hem laten beslissen of ie de houten versie wel of niet wil hebben ?
  4. J

    Iemand om samen een Daytona usa twin mee te splitsen - 350eu

    Kijk, dat klinkt goed ! Zeker dat ik die onderdelen pak =) Psykick, ik pm je even over de details. Over de prijs verdeling worden we het wel eens denk ik. Volgens mij heb je een deal Jiggy !
  5. J

    Iemand om samen een Daytona usa twin mee te splitsen - 350eu

    Oke, bedankt voor de info. Dan moet ik em laten schieten. Veel succes met de verkoop van deze hele mooie kast en de prijs is inderdaad een grap. Als ik de ruimte had...
  6. J

    Iemand om samen een Daytona usa twin mee te splitsen - 350eu

    Ik heb eventueel interesse in het spel en de dashboard incl shifter. Eigenlijk heb ik ook wel interesse in de cab, maar ik heb eigenlijk geen plaats en geen vervoer =)
  7. J

    [TK]: Atomiswave SD Cab (nu inclusief Neo-Geo MVS + 100-1)

    Voorzichtig als in dat ik nog wat vraagjes heb en ik deze maand nog in Hong Kong ben. Dus als ie em 2 weken wil vast houden dan kom ik em graag halen voor 599. Want het is inderdaad een schande dat deze nog te koop staat.
  8. J

    GEZ ps2 arcade stick

    Oke, nice review, goed om te weten =) Maar ja, HRAPjes zijn ook niet echt cheap... Zelf gebruik ik zo'n ouwe namco, die met die gele knoppen,weet niet hoe die heet. Stick is een beetje gaar, maar die is wel redelijk relext. Misschien zijn die 2e hands voor weinig te vinden ?
  9. J

    GEZ ps2 arcade stick

    Zou dit wat zijn ? Ik heb em zelf niet, maar als je voor cheap gaat is het wellicht een optie... http://www.dino-games.com/index.php/pc- ... p_339.html
  10. J

    [WTB] PC Engine CD

    Heb je die kapotte nog ? Want de sound is waarschijnlijk kei easy te fixen. Ik had hetzelfde met m'n Tubo Duo. Alleen ff 2 caps vervangen: http://www.pcenginefx.com/forums/index.php?topic=960.15
  11. J

    Mijn Woody is dood... leve de woody

    Tja, het kan altijd erger...
  12. J

    [TK] 28" Magnum woody (easy tate) en Hang-on upright

    Ah, zodra je je eerste potje Metal Slug staat te spelen ben je die koters voor de eerste sub-baas al vergeten =)
  13. J

    [TK] 28" Magnum woody (easy tate) en Hang-on upright

    Verkocht ! Drifter is de gelukkige nieuwe eigenaar. Gefeliciteerd =)
  14. J

    [TK] 28" Magnum woody (easy tate) en Hang-on upright

    Ik heb ff gemeten (op verzoek van Drifter) en dit zijn de afmetingen. Hoog: 174cm Breed: 68cm Diep: 81cm (zonder CP) Diep: 86cm (met CP) De diepte is dus een beetje variabel aangezien de controlpanel er vanaf kan (evt. voor vervoer). En het is inderdaad best een grote jongen, hij is echt...
  15. J

    [TK] 28" Magnum woody (easy tate) en Hang-on upright

    Oke, nice. Ik hoor het wel dan =) Denk je dat ie die hoop schroot, ehm, kei mooie Hang-on ook wil hebben ?
  16. J

    [TK] 28" Magnum woody (easy tate) en Hang-on upright

    Nu m'n Aero het doet is het tijd voor een grote schoonmaak... Voor ze op marktplaats gaan krijgen jullie uiteraard eerste keus =) Allereerst een woody van het Italiaanse merk Magnum. Lekkere ruimte kast met een 28" monitor (geen burn-in), lekker helder beeld, mvs aansluiting, maar met...
  17. J

    Oproep aan alle Nozomi members! INZAMELING IS KLAAR! THNX!

    25 euro onderweg ! Goeie actie Psykick ! Dit had iedereen kunnen gebeuren, maar aangezien Pat7o al niet heel veel geluk had in de aankoop van cabs is het echt super kut dat het hem nu net weer gebeurt. Kom op gasten, ookal ken je Pat7o niet, hij is echt een zeldzaam goeie gast die voor jou ook...
Back
Top