What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. R2-2D

    Darius Burst Chronicle Saviours

    Nieuwe trailer van de Tokyo Game Show : BuOTKG45MiE Zondag 20 September is er een livestream te bekijken op youtube, waar Darius Burst CS tegen 13:30 aan bod komt. Link :
  2. R2-2D

    Coinops 7 shumps in tate spelen

    Je kan het sowieso "in game" doen, met het veranderen van de controls. Dit menu krijg je tevoorschijn door een bepaalde knoppeninput te doen. Het was iets van start en a of b dacht ik.
  3. R2-2D

    Handheld emulatie

    Als het goed is staan de emulatoren er van het begin af aan al op, bij die van mij wel iig (jaar geleden aangeschaft). Staat Happy Chick er bij jou op? Daar kan je rechtstreeks alle spellen downloaden en meteen spelen, heel erg makkelijk ,snel en simpel.
  4. R2-2D

    100 yen muntjes

    100yen muntjes 30 stuks, 25 euro incl verzending in envelop. ##on hold##
  5. R2-2D

    Tk: Div pcb's oa Futari 1.5 , Ddp doujou, Sf zero, PuyoPuyo

    Pink Sweets heb ik toevallig 2 maanden geleden verkocht.
  6. R2-2D

    Tk: Div pcb's oa Futari 1.5 , Ddp doujou, Sf zero, PuyoPuyo

    Dodonpachi Dai Ou Jou (Cave) pcb met case en dual rom geinstalleerd zodat je "regular " en "black" kan spelen. Originele rom zit er ook nog bij. De batterij is verwijderd (tegen lekken). 100% werkend. 450,- euro ##verkocht## Mushihime Sama Futari 1.5 (Cave) pcb 100% werkend. 420,- euro...
  7. R2-2D

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Aaah ,dan heb ik niets gezegd, Nice!
  8. R2-2D

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Wow , het ziet er nog beter uit dan vorige keer! Alles is beter ingedeeld , er staan nog meer kasten en het oogt wat rustiger doordat dezelfde type cabs bij elkaar zijn gezet. Petje af hoor! Mijn enige puntje van kritiek , waar is de shmup-corner? Een paar vette shooters van o.a cave, met een...
  9. R2-2D

    nieuwe kast gameroom in de starblade

    Cool!
  10. R2-2D

    Gezocht: japanse dreamcast console evt met kapotte drive

    Waren de gdemu's weer beschikbaar? Of had je deze gepre-ordered?
  11. R2-2D

    Handheld emulatie

    Jxd idd.
  12. R2-2D

    Darksoft NeoGeo MVS + AES Multicart

    Het gevoel mijn vriend, het gevoel.
  13. R2-2D

    Darius Burst Chronicle Saviours

    http://darius.jp/dbcs/ Yeaaahhh!!!
  14. R2-2D

    Parultjes op marruktplaatz

    http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... ousPage=lr Crt vervangen voor een mooie kleine tft, wel een reëel bod doen.
  15. R2-2D

    Waiwainl's gameroom

    Tof hoor!
  16. R2-2D

    STNGC (98,7% klaar!)

    Hahaha, cool hoor!
  17. R2-2D

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    There is also a facebookgroup called "drakenswag" which you could join.
  18. R2-2D

    Waiwainl's gameroom

    Waar is die Pioneer??? :lol:
  19. R2-2D

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Goed bezig jongens ! Veel succes!
  20. R2-2D

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hi and welcome Philipp, I'm afraid there isn't much of a fightinggame 'scene' left in the Netherlands. They used to gather on this forum :http://community.dutchnoobz.nl/ But nowadays there are few who use this forum.
Back
Top