What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. R2-2D

    WTB: Candy Cab - EGRET II of NAC

    Heeft Ronnie Klok geen nac staan?
  2. R2-2D

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Binnenkort eens achteraan, thx voor de info!
  3. R2-2D

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Cool! Waar heb je de artwork laten printen als ik vragen mag? En heb je er plexiglas op zitten?
  4. R2-2D

    Forum feature requests

    Dat klopt, maar het scheelt soms wat zoekwerk om te kijken of iemand "betrouwbaar" is.
  5. R2-2D

    Forum feature requests

    Een goed feedback systeem in de trading section zou ook fijn zijn.
  6. R2-2D

    Viewlix Ikea hack :-'

    Ik vind m eigenlijk nog niet zo slecht :D Maar waarom staan de joystick en de buttons zo ver uit elkaar!?
  7. R2-2D

    Sold

    Aanrader!
  8. R2-2D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Even vanuit de positie van koper : Paypal is alleen veilig wanneer je de optie kiest "betalen voor goederen of services". (Dit is waar vaak door de verkoper +4% wordt gevraagd). Mocht je dan je betaalde item niet ontvangen, kan je een claim indienen bij Paypal. Paypal kan niets voor je doen...
  9. R2-2D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    http://m.ebay.de/itm/222078054056?_trks ... mwBanner=1 Kijken waar deze Pulstar Aes voor weg gaat.
  10. R2-2D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    :) :) http://www.neo-geo.com/forums/showthrea ... 7K-now-huh
  11. R2-2D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Heb je een originele Blazing Star voor de aes? Care to sell?
  12. R2-2D

    Verschillen tussen de sega "astro city", "new astro city" & "astro city 2" cabs

    Ac2 heeft Bose speakers en is een vrij zeldzame en daardoor gewilde cab.
  13. R2-2D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    What does that red button do ? :D :shock:
  14. R2-2D

    Xmen en Xmen vs Street Fighter SS jp

    X-men en X-men vs Street Fighter voor de japanse Sega Saturn. Xmen vs Street Fighter is zonder achterkantje omdat deze oorspronkelijk uit de 4mb pack kwam. 4mb kaart niet meegeleverd maar is wel benodigd om deze te kunnen spelen. 10 euro per stuk, 3 euro verzenden
  15. R2-2D

    Een nieuw begin!

    Het ziet er lekker fris uit!
  16. R2-2D

    Tk: JXD-S7800b *prijs verlaagd*

    Prijs verlaagd van 100 naar 90 euro incl. verzending
  17. R2-2D

    MK2 arcade restauratie = DONE!!

    Ik ben normaal gesproken niet zo van de woodies, maar deze is wel erg cool hoor. Knap werk!
Back
Top